لیگ برتر در چهار سطح پیگیری می‌شود؛

عطایی: برخی باشگاه‌ها در دور رفت رفتارهای به دور از انتظار داشتند

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۱:۴۲
کد خبر: ۶۴۷۷۸۷
عطایی: برخی باشگاه‌ها در دور رفت رفتارهای به دور از انتظار داشتند
سرمربی تیم کاله مازندران گفت: لیگ برتر والیبال مردان ایران در سال 96 در چهار سطح پیگیری می شود و تیم های شرکت کننده برای قهرمانی، مقام های دوم و سوم، حضور در پلی آف و حفظ سهمیه لیگ برتر با یکدیگر رقابت می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام شهید «محسن حججی» با قهرمانی نیم فصل بانک سرمایه به پایان رسید.

سرمربی تیم کاله مازندران درباره رقابت های دور رفت گفت: در مجموع بازی های دور رفت سنگین بود و تیم های شرکت کننده بازی های خوبی به نمایش گذاشتند. تیم های شرکت کننده در لیگ برتر امسال را می توان به چهار سطح تقسیم کرد.

بهروز عطایی با بیان اینکه تیم بانک سرمایه در سطح یک این رقابت ها قرار دارد، گفت: این تیم برای مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان بسته شده است و در عمل نیز در دور رفت با اقتدار 11 پیروزی متوالی به دست آورد. در قهرمانی این تیم در رقابت های امسال شکی نیست.

وی با بیان اینکه برخی تیم های دیگر برای سکوهای دوم و سوم این رقابت ها می جنگند، گفت: این تیم ها که کاله مازندران نیز در بین آنان قرار دارد، در دور رفت بازی های قابل قبولی ارائه کردند.

سرمربی تیم کاله مازندران گروه سوم را شامل تیم هایی دانست که برای حضور در هشت تیم برتر مرحله پلی آف تلاش می کنند و گفت: گروه چهارم نیز شامل تیم هایی است که برای ماندن در لیگ برتر تلاش می کنند.

وی سطح لیگ برتر امسال را متفاوت نسبت به سال قبل ندانست و گفت: روش، استراتژی و تاکتیک تیم های شرکت کننده در لیگ برتر امسال نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است. البته با توجه به شرایط تیم بانک سرمایه، رقابت برای قهرمانی لیگ برتر بین تیم های شرکت کننده کمتر شده است.

عطایی درباره عملکرد کاله مازندران در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر گفت: عملکرد کاله برابر تیم ها قابل قبول بوده است و بازیکنان این تیم مقابل تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران نیز نمایش خوبی داشتند. تیم کاله در مجموع روند با ثبات و مشخصی در دور رفت داشت. البته در یک دیدار نتیجه به دست آمده با اهداف مدنظر تفاوت داشت.

وی تاکید کرد: تیم های شرکت کننده در لیگ برتر نیز برابر کاله با تمام توان به میدان آمدند به عنوان مثال تیم بانک سرمایه در طول مسابقه با کاله با ترکیب اصلی و با توان کامل به میدان آمد.

سرمربی کاله مازندران دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان را بدون حاشیه ندانست و گفت: مشکلات و نابسامانی هایی وجود داشت که عملکرد باشگاه ها و سازمان لیگ در بروز آنها دخیل است و نمی توان تنها سازمان لیگ و فدراسیون والیبال را در بروز این مشکلات مقصر دانست.

وی تاکید کرد: برخی باشگاه ها در دور رفت، رفتارهای به دور از انتظار داشتند که تفاوت تیم داری در رفتار آنان کاملا مشهود بود و امیدوارم با اجرای کامل قوانین و مقررات شاهد اینگونه رفتارها دیگر نباشیم.

نماینده مازندران دومین تیم افتخارآفرین لیگ برتر والیبال است. نماینده مازندران (بیم و کاله) هفت مدال شامل دو مدال طلا، یک نقره و چهار عنوان سومی در این رقابت ها به دست آورده است.

تیم کاله مازندران در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال امسال 11 بازی انجام داد و با 6 برد و 20 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

شاگردان بهروز عطایی مقابل تیم های هاوش گنبد، شمس، رعد پدافند کاشان، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین به پیروزی رسیدند و برابر تیم های سایپا، سارویه ساری، بانک سرمایه، شهرداری تبریز و پیکان تهران نتیجه را به حریفان واگذار کردند.

نظر شما