مسابقات جهانی سپک تاکرا-بانکوک؛

برتری تیم‌های ملی آقایان و بانوان کشورمان در گام نخست

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۴۷۷۹۶
برتری تیم‌های ملی آقایان و بانوان کشورمان در گام نخست
تیم های ملی سپک تاکرای مردان و زنان کشورمان امروز در نخستین روز مسابقات جهانی تایلند برابر رقبای خود پیروز شدند و گام نخست خود را محکم برداشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی مردان ایران که برای نخستین باردر این رقابت های معتبر جهانی در سری برتر با رقبای قدر مبارزه می کند امروز در بخش رگو مقابل پاکستان با حساب دو بر صفر به پیروزی رسید. همچنین تیم ملی بانوان کشورمان که در سید دو حضور یافته، در بخش رگو با همین نتیجه مقابل تیم قدر تایوان پیروز شد و یک برد ارزشمند را بنام خود ثبت کرد.

تیم ملی مردان با 12 بازیکن، یک مربی و یک سرپرست و تیم ملی بانوان با 5 بازیکن ، یک مربی و یک سرپرست در این مسابقات معتبر که در شهر بانکوک مرکز تایلند برگزار می شود، حضور یافته است.

سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا پیش از عزیمت ملی پوشان کشورمان به تایلند گفت: تیم ملی سپک تاکرای ایران برای نخستین بار قرار است در رقابت های جهانی تایلند شرکت کند و طبعا ملی پوشان ما می توانند با رقابت با تیم های بزرگ و مطرح دنیا، درس های گران بهایی بیاموزند.

وی اضافه کرد: تیم های مقتدری همانند تایلند، کره جنوبی، فیلیپین، ویتنام، میانمار، اندونزی و مالزی در رقابت های جهانی بانکوک حضور خواهند داشت و جدال با چنین تیم هایی که در عرصه جهان حرف نخست را می زنند، برای ما آموزنده خواهد بود.

وی افزود: هدف ما این است که تیم ملی مردان کشورمان در رقابت های سری برتر جهانی، بر دانش و تجارب خود بیافزاید تا در صورت حضور احتمالی در بازی های آسیایی جاکارتا، آماده پیکار با رقبای قدر باشد.

رییس انجمن سپک تاکرا تصریح کرد: تیم ملی آقایان در مسابقات جهانی تایلند در بخش های دبل – رگو – تیم ایوئنت و هوپ تاکرا و تیم بانوان در دبل - رگو و هوپ تاکرا با رقبا پیکار خواهند کرد.

همچنین فدراسیون جهانی سپک تاکرا از محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیای میانه، بنده به عنوان نایب رییس فدراسیون جهانی وکنفدراسیون آسیا، علی فولادی دبیر کنفدراسیون سپک تاکرای اسیای میانه و خانم یلدا قاسمی عضو کمیته بانوان فدراسیون جهانی سپک تاکرا دعوت بعمل آورده تا در اجلاس جهانی این رشته که روز سه شنبه 21 آذرماه در بانکوک برگزار می شود حضور یابیم.

نظر شما