هیات‌ها بازوان اجرایی فدراسیون‌ها هستند؛

داورزنی: فدراسیون کوهنوردی باید دوره‌های مختلف آموزشی برگزار کند/ انتظار از زارعی زیاد است

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۵۷:۲۰
کد خبر: ۶۴۷۸۳۷
داورزنی: فدراسیون کوهنوردی باید دوره‌های  مختلف آموزشی برگزار کند/ انتظار از زارعی زیاد است
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدورام کوهنوردی بتواند در 4 سال آینده با برنامه ریزی بیشتر و ارتقای سطح آگاهی عمومی و رسیدن به قهرمانی کوهنوردان در رقابت‌های بین‌المللی به عنوان‌های خوبی دست یابند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در مجمع عمومی انتخابات رییس فدراسیون کوهنوردی، گفت: کوهنوردی در گذشته به عنوان یک اقدام سیاسی بود. گروه‌های سیاسی در کوهنوردی گروه‌های مختلف تشکیل می‌دادند تا اهداف خود را دنبال کنند. سامان‌دهی کوهنوردی زمان برد و در نتیجه کوهنوردی به رشته ورزشی تبدیل شد. فدراسیون کوهنوردی باید دوره‌های  مختلف آموزشی را برگزار کند. این فدراسیون نیاز به برنامه ریزی دارد. انتظار داریم مجموعه هیات‌ها با هماهنگی بیشتر فدراسیون را به سیاست‌های کلان برسانند.

وی افزود: انتظار از زارعی زیاد است و حالا که بار دیگر انتخاب شد باید ضمن ارتباط گسترده بین‌المللی باید در راستای دانش و آموزش عمومی نیز توجه ویژه داشته باشد. در تهران قله توچال یکی از کوهای خطرناکی است که عموم مردم با کمترین امکانات راهی این قله می‌شوند و مشکلاتی ایجاد می‌کند. نیاز است در این حوزه برای ارتقای سطح اگاهی عمومی جامعه باید از طریق رسانه‌ها آموزش بیشتر شود تا در هنگام فتح قله مشکلی ایجاد نشود.

داورزنی درباره حوزه قهرمانی رشته کوهنوردی، گفت: در سفر استانی به کرمان شاهد اتفاقات خوب در این استان شدم که به نوجوانان و جوانان کوهنوردی آموزش‌های لازم را می‌دهند که این اقدام خوبی است که سبب استعدادیابی در استان‌ها می‌شود. امیدورایم آموزش در سطح کشور ارتقا یابد.

وی با تاکید بر اینکه بازوان اجرایی فدراسیون‌ها، هیات‌های استانی هستند، بیان کرد: هیات‌های استانی توانستند تاکنون به رییس فدراسیون کمک کنند و این امر ادامه خواهد داشت‌. امیدورام کوهنوردی بتواند در 4  سال آینده با برنامه ریزی بیشتر و ارتقای سطح آگاهی عمومی و رسیدن به قهرمانی کوهنوردان در رقابت‌های بین‌المللی به عنوان‌های خوبی دست یابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز