رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین خبر داد:

شیوه جدید برگزاری مسابقات بر شانس مدال شناگران تاثیرگذار است

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۷:۵۲
کد خبر: ۶۴۷۸۷۳
مجید نوروزی، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین در خصوص اعمال شیوه جدید برگزاری مسابقات پاراآسیایی جوانان بر احتمال مدال و نیز رنگ مدال شناگران کشورمان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین گفت: طبق اعلام کادر فنی تیم ملی مستقر در امارات، جلسه فنی شب گذشته برگزار و اعلام شد که مسابقات به صورت امتیاز بندی برگزار می شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: این شیوه به این نحو است که همه ی کلاسهای پزشکی در رده سنی خود با هم به رقابت می پردازند، و بر اساس جدول امتیازی که توسط کمیته ی شنا IPC تدوین شده، رکوردهای ثبت شده منظور می شود و بر مبنای آن ورزشکاران رتبه بندی می شوند.

رئیس انجمن شنا افزود: تمام کلاسهای پزشکی در هر رده سنی اعم از S1-S10 با هم به رقابت می پردازند و پس از ثبت رکورد در جدول امتیازی، افرادی که بالاترین رتبه را دارند به مدال دست پیدا می کنند و البته این شیوه باعث شده تا توزیع 10 سری مدال در 10 کلاس پزشکی به یک سری کاهش یابد.

وی در پایان تصریح کرد: این شیوه محاسبه باعث شده تا رقابت ها بسیار سخت شود و بر شانس کسب مدال و مرغوبیت آن تاثیر گذار خواهد بود.

تیم ملی شنا جوانان دارای معلولیت کشورمان با 11 شناگر در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان – امارات شرکت کرده و تا ظهر امروز موفق به کسب 3 نشان نقره و یک برنز شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز