با همکاری ترکیه؛

فدراسیون بنچ رست و فیلدتارگت آسیا توسط ایران تاسیس می‌شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۴۸:۳۹
کد خبر: ۶۴۷۹۵۷
فدراسیون بنچ رست و فیلدتارگت آسیا توسط ایران تاسیس می‌شود
دفتر مرکزی دو فدراسیون جهانی بنچ رست و فیلدتارگت در آسیا به نام رسمی فدراسیون بنچ رست و فیلدتارگت آسیا abff توسط کشورمان بنیانگذاری و تاسیس خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،نهم دسامبر ۲۰۱۷ در شهر استانبول ترکیه مسابقات قهرمانی بنچ رست بادی این کشور برگزار شد که در این مسابقه هومن دانشور رئیس انجمن بنچ رست و فیلدتارگت ایران irbfa به عنوان مهمان ویژه و داور از طرف همتای ترکیه خود دعوت و حضور یافت.

در حاشیه برگزاری این مسابقات با پیشنهاد و ابتکار طرف ایرانی و همکاری و مشارکت همتای ترک آقای باشار اوزتون ریس انجمن بنچ رست و فیلدتارگت ترکیه و از اعضا ارشد دو فدراسیون جهانی بنچ رست و فیلدتارگت، فدراسیون آسیایی این دو رشته به نام رسمی فدراسیون بنچ رست و فیلدتارگت آسیا abff بنیانگذاری و تاسیس گردید و با پذیرش طرف ایرانی دفتر مرکزی این فدراسیون در ایران واقع خواهد شد. با ابتکار عمل طرف ایرانی و با همکاری کشور ترکیه افتخار تاسیس و بنیانگذاری این فدراسیون در آسیا به ایران و کشور همسایه ترکیه تعلق گرفت.

مقرر شد که تا سال ۲۰۱۸ با همکاری دو کشور اولین دوره مسابقات آسیایی این دو رشته ورزشی به میزبانی ایران در بنچ رست و میزبانی ترکیه در رشته فیلدتارگت برگزار گردد.،بنچ رست و فیلدتارگت دو رشته جذاب تیراندازی هستند که در فضای باز با تفنگ بادی اجرا شده و تیراندازان در این دو رشته با چالشهای متنوعی از جمله غلبه بر تاثیر عوامل جوی و ... روبرو خواهند بود.

نظر شما