پرسپولیس تهران دو-صنعت نفت آبادان صفر؛

شبیخون علیپور به لیگ/ پرسپولیس دست نیافتنی شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۶:۱۸
کد خبر: ۶۴۸۱۰۷
شبیخون علیپور به لیگ/ پرسپولیس دست نیافتنی شد
تیم فوتبال پرسپولیس تهران از سد حریف خود گذشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار معوقه از هفته هشتم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران از ساعت 16:15 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پرسپولیس توانست با دو گل به پیروزی برسد تا یازدهمین برد خود را کسب کند و 36 امتیازی شود تا فاصله خود را با تیم پارس جنوبی جم تا پایان نیم فصل نخست به هفت امتیاز افزایش بدهد. علی علیپور که هر دو گل را به ثمر رساند، خودش را در لیگ برتر 10 گله کرد تا صدرنشین جدول شود و قرمزها به بردی شیرین برسند.

علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. تیم پرسپولیس آغازگر نیمه اول بود. سرخپوشان کار را هجومی آغاز کردند و دراولین لحظات بازی، کامیابی‌نیا به وسیله بازیکن زردپوش با مصدومیت مواجه شد و پس از مداوا به بازی ادامه داد. در دقیقه 5 شوت علیپور به بازیکن زردپوش برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 8 ماهینی حرکت خوبی را شروع کرد که پشت 18 قدم متوقف شد و داور ادامه بازی را اعلام و تیم حریف در یک ضد حمله صاحب موقعیت شد و شوت درویشی را بیرانوند دور کرد. در دقیقه 9 دومین کرنر زردپوشان به وسیله کرار ارسال شد و در جناح دیگر به مسلمان رسید.

در دقیقه 14 ماهینی، درویشی بازیکن حریف را متوقف کرد و یک ضربه ایستگاهی از سمت راست برای زردپوشان بدست آمد. ارسال بلند کرار از همه عبور کرد و توپ به سرخپوشان رسید. در دقیقه 17 پرتاب بلند ماهینی از سمت راست در یک رفت و برگشت به ضربه دروازه تبدیل شد. در دقیقه 18 شوت علیپور در دستان گلر حریف قرار گرفت. در دقیقه 20 ارسال سرخپوشان از سمت راست از جلوی پای امیری در شش قدم حریف گذشت. در دقیقه 22 شوت منشا از روی دروازه نفت آبادان به بیرون رفت.
 
در دقیقه 24 یاد و خاطر هادی نوروزی از سوی هواداران گرامی داشته شد. در دقیقه 25 حرکت زیبای امیری از سمت راست و ارسال او به علیپور رسید که مهاجم گلزن پرسپولیس به سمت دروازه شلیک کرد که گلر توپ را مهار نمود. در دقیقه 28 ارسال از سمت راست سرخپوشان توسط صوفیانی مشت شد. در دقیقه 29 امیری متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی برای سرخپوشان ازسمت چپ اعلام شد که در ادامه، بازی به جریان افتاد. در دقیقه 35 شوت منشا از سمت چپ در دستان صوفیانی قرار گرفت.

در دقیقه 36 نفتی ها از سمت چپ صاحب کرنر شدند. ارسال کرار را بیرانوند مشت کرد. در دقیقه 40 شوت زمینی و آرام مسلمان در دستان گلر نفت قرار گرفت. دردقیقه 41 ارسال کرار از سمت راست دفع شد. در دقیقه 44 ضد حمله زرد پوشان به وسیله حسینی دفع شد. در دقیقه 45 حرکت علیپور بی ثمر ماند. داور برای نیمه اول، یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. امیری پشت هجده قدم حریف متوقف شد و داور ادامه بازی را اعلام کرد. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم این مسابقه را زردپوشان آغاز کردند.در دقیقه 53 ارسال کرار از سمت چپ در پی یک ضربه کاشته مهار شد.در دقیقه 56 همکاری خوب سرخپوشان یک کرنر از سمت راست برای پرسپولیس بدست آورد. ارسال مسلمان در یک رفت و برگشت در دستان صوفیانی قرار گرفت.در دقیقه 60 درویشی جای خودش را به نیک نفس برای نفت آبادان داد.در دقیقه 61 منشا می رفت تا دروازه زردپوشان را باز کند که صوفیانی توپ را مهار کرد.در دقیقه 64 شوت محکم علیپور به تیرک عمودی دروازه نفت برخورد کرد.در دقیقه 65 علی علیپور با یک ضربه زمینی گل اول این دیدار را وارد دروازه نفت آبادان کرد.در دقیقه 67 ارسال امیری از سمت چپ از همه گذشت و در جناح دیگر، بازی به جریان افتاد.در دقیقه 68 داور پس از اعلام ضربه ایستگاهی برای زردپوشان، به اشتباه به وحید امیری کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 71 فرشاد احمدزاده به جای منشا وارد زمین شد.در دقیقه 73 شوت احمدزاده در دستان گلر نفت جای گرفت.در دقیقه 75 داور یک ضربه ایستگاهی برای تیم میهمان اعلام کرد. ضربه خوب پریرا با جایگیری خوب بیرانوند در دستان گلر سرخپوشان قرار گرفت.در دقیقه 77 محسن مسلمان بازیکن شماره 77 پرسپولیس جای خودش را به بشار رسن داد.در دقیقه 80 شوت علیپور از سمت چپ با دستان صوفیانی به کرنر تبدیل شد و ارسال کرنر را بار دیگر گلر نفت در اختیار گرفت.در دقیقه 84 موقعیتی دیگر نصیب سرخپوشان شد که ضربه احمدزاده به بازیکن نفت برخورد کرد و بازی به جریان افتاد.در دقیقه 86 یک ضربه آزاد از سمت راست برای زردپوشان اعلام شد. ارسال بلند با مشت بیرانوند همراه و توپ دور شد.در دقیقه 87 شوت زیبای علیپور دومین گل او و پرسپولیس را وارد دروازه تیم صنعت نفت آبادان کرد تا این بازی با دو گل به پایان برسد.

ترکیب پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان(77 بشار رسن)، وحید امیری، گادوین منشا(71 فرشاد احمدزاده) و علی علیپور(90 شایان مصلح).

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب صنعت نفت آبادان:

داوود نوشی‌صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم(73 رضا جبیره)، حسین ساکی، محمدامین درویشی(60 زبیرنیک نفس) و لوسیانو پریرا.

سرمربی: فراز کمالوند

نظر شما
پرونده ویژه