نتایجی که ما گرفتیم بی سابقه بوده است؛

کمالوند: هیچوقت اقدام به تضعیف تراکتورسازی نمی‌کنم

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۳۷:۲۰
کد خبر: ۶۴۸۱۲۱
کمالوند: هیچوقت اقدام به تضعیف تراکتورسازی نمی‌کنم
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: از سازمان لیگ تقاضا دارم که بازی‌ها را طوری برنامه‌ریزی کند تا تیم‌هایی مثل ما از نظر بدنی کم نیاورند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی و باخت مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی، بازی خوبی بود البته بیش‌تر از سمت پرسپولیس. ما یک مشکل اساسی داشتیم و آن این بود که سومین بازی‌مان در ۱۰ روز اخیر بود. تا جایی که جان داشتیم بازی کردیم ولی در ۲۰ دقیقه پایانی کم آوردیم.

او افزود: از سازمان لیگ تقاضا دارم که بازی‌ها را طوری برنامه‌ریزی کند تا تیم‌هایی مثل ما از نظر بدنی کم نیاورند.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره صحبت‌های گلمحمدی مبنی بر معاوضه ابراهیمی و شیمبا گفت: من هیچوقت اقدام به تضعیف تراکتورسازی نمی‌کنم. بحث اول این است که ابراهیمی در تراکتورسازی می‌ماند یا نه. اگر قرار باشد از تراکتورسازی جدا شود ما یکی از مشتریان او هستیم. ابراهیمی چند سال پیش به تیم ما آمد و احیا شد و زمانی که تراکتورسازی به او احتیاج داشت ما ابراهیمی را به این تیم بازگرداندیم. او تا زمانی که بازیکن تراکتورسازی است ما با او کاری نداریم.

کمالوند درباره مشکلات مالی این تیم گفت: طبق مصوبه مجلس وزارت نفت نمی‌تواند به تیم ما کمک مالی بکند. همین مشکل چند سال پیش برای نفت تهران به وجود آمد. در حال حاضر دنبال راهکاری هستیم تا مشکلات‌مان حل شود.

فراز کمالوند هم‌چنین بعد از شکست دو بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: فشردگی مسابقات ما را اذیت کرد و ما در ۱۰ روز ۳ بازی کرده‌ایم . امروز همچنین یکی دو بازیکن ما هم روز خوبشان نبود. دوست ندارم درباره بازیکنانم صحبت کنم چون اگر بردی بدست می‌آید  برای بازیکنان است و شکست هم برای من است. تنها می گویم یکی دو بازیکن ما روز خوبشان نبود.

او همچنین به برنامه ریزی سازمان لیگ انتقاد کرد و افزود: پرسپولیس بازی عقب افتاده داشت اما نباید به ما فشار می آوردند. از سازمان لیگ خواهش کردیم بازی بعدی ما را عقب بیندازند.

سرمربی صنعت نفت همچنین بیان کرد: در چند سال اخیر نتایجی که ما گرفتیم بی سابقه بوده است. اگر بازیکن بگیریم، می توانیم نیم نگاهی به بالای جدول داشته باشیم.

نظر شما