ما برای کسب سه امتیاز در هر بازی به میدان می‌رویم؛

ماهینی: اصلا به اختلاف امتیازات و این رکوردها توجه نمی‌کنیم

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۴۸۱۳۶
ماهینی: اصلا به اختلاف امتیازات و این رکوردها توجه نمی‌کنیم
مدافع پرسپولیس می‌گوید طلب‌های پارسال‌مان هم مانده است، امسال ما پول هم گرفته‌ایم اما واقعا دقیقا نمی‌دانم چند درصد از قراردادمان را دریافت کرده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین ماهینی پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: ما برای کسب سه امتیاز این بازی به میدان آمدیم و از همان دقایق ابتدایی سوار بر بازی بودیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم.

او در ادامه درباره رکوردزنی‌های پرسپولیس در نیم فصل اول اظهار کرد: ما اصلا به اختلاف امتیازات و این رکوردها توجه نمی‌کنیم. این حرف‌هایی است که رسانه‌ها مطرح می‌کنند. ما برای کسب سه امتیاز در هر بازی به میدان می‌رویم تا دل هواداران خود را شاد کنیم.

ماهینی در رابطه با پاداشی که قرار بود باشگاه پرسپولیس به بازیکنانش بدهد تصریح کرد: خنده‌ام می‌گیرد. از پارسال قرار بود ما این پول را دریافت کنیم که مسئله پرونده ژوزه به میان آمد. امسال قرار بود ما پول بگیریم که بحث بنگستون به میان آمد. واقعا با این شرایط ادامه دادن سخت است. درست است که بازیکنان تیم حرفی نمی‌زنند اما مسئولان باید راه حلی را پیدا کنند تا مشکلات مالی برطرف شود. واقعا حیف است که این تیم به خاطر مسائل مالی دست و پا بزند.

او در پاسخ به این سوال که تا به امروز چند درصد از قراردادتان را از باشگاه دریافت کرده‌اید گفت: نمی‌دانم. طلب‌های پارسال‌مان هم مانده است. امسال ما پول هم گرفته‌ایم اما واقعا دقیقا نمی‌دانم چند درصد از قراردادمان را دریافت کرده‌ایم.

ماهینی در پاسخ به این سوال که بعضی از بازیکنان تمدید قراردادشان را مشروط به تسویه بدهی‌های گذشته باشگاه به آن‌ها کرده‌اند، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. این حرف‌ها شایعه است. تمام بازیکنان دوست دارند در این تیم بمانند اما باید یک سری از مسائل حل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز