مهرداد علیقارداشی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

صالحی امیری در سه ماه سرپرستی وزارت ورزش قدرت اجرایی خود را نشان داد/ او می تواند برای ورزش کشور مفید باشد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۵:۱۰
کد خبر: ۶۴۸۱۸۱
صالحی امیری در سه ماه سرپرستی وزارت ورزش قدرت اجرایی خود را نشان داد/ او می تواند برای ورزش کشور مفید باشد
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: صالحی امیری که سابقه درخشان مدیریتی وی برای همه آشکار است قطعا می تواند باعث ثمرات خیری برای جامعه ورزش باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز درخصوص انتخاب خبرگان ورزشی برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک صحبت کرد.

علیقارداشی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: افرادی که برای حضور در مجمع انتخاباتی توسط اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک انتخاب شدند همگی شایستگی حضور دارند. حضور فردی مانند صالحی امیری که سابقه درخشان مدیریتی وی برای همه آشکار است قطعا می تواند باعث ثمرات خیری برای جامعه ورزش باشد.

وی در ادامه افزود: صالحی امیری در مدت سه ماهی که به صورت سرپرست وزارت ورزش و جوانان مشغول به خدمت بود توانست قدرت اجرایی خود را نشان دهد و حالا حضورش به عنوان یکی از خبرگان ورزشی در مجمع کمیته ملی المپیک باعث خشنودی است.

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در ادامه نشست خود به بحث و بررسی در خصوص معرفی کارشناسان خبره برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک پرداختند که در این بخش آقایان محمود مشحون، علی کفاشیان و رضا صالحی امیری و همچنین خانمها طاهره طاهریان و عاطفه اسلامیان انتخاب و معرفی شدند.

 

نظر شما