فرهاد نفرزاده:

جذابیت لیگ برتر والیبال در ادامه مسیر بیشتر خواهد شد/ به حواشی بی‌توجه هستیم

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۰:۳۳
کد خبر: ۶۴۸۲۷۷
جذابیت لیگ برتر والیبال در ادامه مسیر بیشتر خواهد شد/ به حواشی بی‌توجه هستیم
سرمربی مازندرانی تیم شهرداری ورامین گفت: مسابقات اصلی لیگ برتر والیبال از دور برگشت مرحله مقدماتی شروع می شود تا در مرحله پلی آف شاهد اوج جذابیت دیدارهای این رشته ورزشی باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام شهید «محسن حججی» با قهرمانی نیم فصل بانک سرمایه به پایان رسید.

سرمربی مازندرانی تیم شهرداری ورامین درباره رقابت های دور رفت گفت: دور رفت لیگ برتر والیبال شرایطی داشت که تیم ها بیشتر به ارزیابی یکدیگر پرداختند. منهای تیم بانک سرمایه که از ابتدای سال بسته شده بود و خود را برای قهرمانی باشگاه های آسیا آماده کرده بود، دیگر تیم ها شرایط تشکیل و آماده سازی یکسانی داشتند.

فرهاد نفرزاده با اشاره به اینکه غیر از بانک سرمایه که 11 برد متوالی به دست آورد، سایر تیم ها برد و باخت هایی برابر یکدیگر کسب کردند، گفت: در مجموع در دور رفت دیدارهای با کیفیت و خوبی برگزار شد و بازی ها شرایط خوبی داشتند.

وی درباره عملکرد تیم شهرداری ورامین گفت: همانگونه که اطلاع دارید، تیم شهرداری ورامین شرایط خاصی داشت و دقایقی قبل از شروع هفته نخست لیگ برتر مجوز حضور در این رقابت ها به دست آورد. اما با برنامه ریزی خوب از حاشیه ها دور ماندیم و حضور خوبی هم در دور رفت داشتیم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین با یادآوری اینکه هدف این تیم در دور رفت قرار گرفتن در نیمه بالای جدول مسابقات بود، گفت: به این هدف با کسب عنوان ششمی جدول رسیدیم و برای دور برگشت نیز هدف کسب سهمیه پلی آف هست و برای صعود تلاش خواهیم کرد.  فکر می کنم در دور برگشت بازی های بسیار سخت و زیبایی برگزار خواهد شد. مسابقات اصلی از دور برگشت شروع می شود تا در مرحله پلی آف جذابیت لیگ برتر والیبال با اوج خود برسد.

تیم شهرداری ورامین در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال امسال 11 بازی انجام داد و با 5 برد و 17 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت. شاگردان نفرزاده مقابل تیم های پیکان تهران، هاوش گنبد، سارویه ساری، رعد پدافند کاشان و شهرداری ارومیه به پیروزی رسیدند و برابر تیم های بانک سرمایه، سایپا تهران، شمس، خاتم اردکان، کاله مازندران و شهرداری تبریز نتیجه را به حریفان واگذار کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز