داور ۴ نفر از کادر فنی ما را اخراج کرد؛

وزیری: بازی‌های ما را محل آزمایش داوران قرار ندهید/ امیدواریم مقابل استقلال اسیر اشتباهات داوری نشویم!

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۴:۴۹
کد خبر: ۶۴۸۳۰۳
وزیری: بازی‌های ما را محل آزمایش داوران قرار ندهید/ امیدواریم مقابل استقلال اسیر اشتباهات داوری نشویم!
مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر گفت: حداقل به قدمت این باشگاه احترام بگذارید.

به گزارش گروه ورزشی برنا، ایرانجوان بوشهر روز گذشته در یک بازی پرحاشیه نتیجه را به مس کرمان واگذار کرد. مدیرعامل باشگاه ایرانجوان در خصوص این شکست گفت: در نیم فصل اول، تیم ما از اشتباهات داوری بسیار متضرر شد اما متاسفانه فریاد ما به جایی نمی رسد. از مسولان کمیته داوران توقع دارم در چینش داوران دقت بیشتری کنند و بازی‌های ما را محل آزمایش داوران قرار ندهند. اگر به بازیکنان و کادر فنی ما احترام نمی گذارید حداقل به قدمت این باشگاه احترام بگذارید. متاسفانه در چندین بازی در صحنه هایی تاثیر گذار بر علیه ما سوت زده شده که اگر چنین نمی شد جایگاه ما در جدول اینجا نبود.

علی وزیری با تاکید بر اینکه شکوائیه ای را تنظیم کرده و همراه با مستندات آن به فدراسیون ارسال خواهیم کرد، افزود: تا صبح بازی با مس کرمان، داور ما مشخص نبود. متاسفانه در این دیدار تصمیماتی توسط داور مسابقه اتخاذ شد که بی سابقه بود. آقای داور صحنه های ۱۰۰ درصدی را نیز برای ما سوت نمی زد و بازی را به سمتی برد که همه را عصبی کرده بود. بازیکن ما را بی دلیل اخراج کرد، سرمربی تیم را با اولین اعتراض به سکوها هدایت کرد و در تصمیمی عجیب ۴ نفر از کادر فنی را نیز از نیمکت اخراج کرد و ما دیگر کسی روی نیمکت نداشتیم. آیا این اتفاقات جز فراری دادن سرمایه گذاران خصوصی معنای دیگری هم دارد؟ آیا ما با این بضاعتمان باید مقابل تیمهای متمول محکوم به شکست باشیم . عدالت کجای این فوتبال گم شده که به همین راحتی تیمی با هفتاد سال قدمت را این چنین با ناداوری از کسب امتیاز محروم می کنند.

وی ضمن انتقاد از نحوه برخورد عوامل برگزاری مسابقه در کرمان با تیم ایران جوان افزود: اتفاقاتی که در کرمان افتاد واقعا عجیب بود . چرا باید مربی ما مضروب گردد بطوری که کتفش آسیب ببیند؟!

مدیرعامل باشگاه ایران جوان در رابطه با دیدار این تیم با استقلال در جام حذفی نیز گفت: بازیکنان، کادر فنی و همه عوامل، با انگیزه بالا در حال آماده سازی تیم جهت این دیدار هستند و امیدواریم حداقل در این بازی اسیر اشتباهات داوری نشویم. ما همانطور که در مراحل قبل تیم قدرتمند فولاد خوزستان را حذف کردیم در این دیدار نیز از پیش بازنده نخواهیم بود و با انگیزه برد به میدان می رویم.

نظر شما