کیکاووس سعیدی در گفتگو با برنا:

کلاس‌های مربیگری مینی گلف در دی ماه برگزار می‌شود/ اعلام تاریخ دقیق مسابقات بین‌المللی وودبال تا هفته آینده

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۵:۱۳
کد خبر: ۶۴۸۳۳۲
کلاس‌های مربیگری مینی گلف در دی ماه برگزار می‌شود/ اعلام تاریخ دقیق مسابقات بین‌المللی وودبال تا هفته آینده
رییس فدراسیون گلف، گفت: کلاس‌های مربیگری رشته مینی گلف در دی‌ماه در مشهد برای شهرهای شمالی و در اصفهان برای شهرهای جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیکاووس سعیدی، رییس فدراسیون گلف، درباره برنامه‌ها و مسابقات اخیر این رشته ورزشی در گفتگو با برنا، گفت: گلف از ورزش‌های میدانی است. عمده برنامه‌ها و مسابقات در سطوح مختلف در فصل بهار و تابستان برگزار شد و رقابت‌های سوپر لیگ  آقایان دسته یکو لیگ  بانوان  در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: دور رفت رقابت‌های لیگ دسته یک بانوان برگزار شد و دور برگشت آن هم به شکل نیمه متمرکز برگزار خواهد شد. کلاس‌های مربیگری رشته مینی گلف در دی‌ماه در مشهد برای شهرهای شمالی و در اصفهان برای شهرهای جنوبی برگزار می‌شود.

سعیدی با تاکید بر اینکه مسابقات بین‌المللی وودبال به میزبانی تبریز برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از رقابت‌ها رییس فدراسیون  آسیایی وودبال  توماس کوک به ایران خواهد آمد. هفته آینده جلسه ستاد برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد. این مسابقات شهریورماه سال آینده برگزار می‌شود و در جلسه ستاد برنامه ریزی روز دقیق این مسابقات اعلام می‌شود.

وی در پایان گفت: در سال جاری تیم ملی گلف دختران دانشجو به بلژیک اعزام شد. تیم ملی گلف در بخش آقایان و بانوان به مسابقات بین‌المللی تایلند اعزام شدند. علی خزان بیگ، به مسابقات مردان آسیا در نیوزلند حضور یافت و توانست از بین 126 شرکت کننده به عنوان 23 این دوره از مسابقات برسد که این دستاورد برای نخستین بار در تاریخ  گلف ایران شکل گرفت.

نظر شما