برگزاری نشست شورای مدیران معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش؛

احمدی: نگاه تربیتی در ورزش باید پررنگ شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۸:۲۵
کد خبر: ۶۴۸۴۱۵
احمدی: نگاه تربیتی در ورزش باید پررنگ شود
سید عبدالحمید احمدی در نشست شورای مدیران معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش گفت: نگاه تربیتی در ورزش کشور باید پررنگ شود.

به گزارش گروه ورزشی ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید عبدالحمید احمدی در نشست شورای مدیران معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش با اشاره به ظرفیت های بالقوه ورزش در تربیت و پرورش افراد بویژه نسل نوجوان و جوان اظهار داشت: برگزاری سمینار ملی آموزش مدرسین اخلاق حرفه ای در ورزش برای نخستین بار در کشور با هدف ترویج و تعمیق ارزش های اخلاقی و تربیتی با محوریت مربیان ورزشی برگزار شد.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش همچنین بر بهره گیری از شیوه های اثربخش در یادگیری موضوعات اخلاق حرفه ای در ورزش و رعایت حساسیت و ظرافت های لازم برای تداوم این امر مهم تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های ارزشمند سازمان های مردم نهاد، خواستار اهتمام جدی مدیران مجموعه، در بهره گیری از آنها شد و گفت: در همین راستا نخستین نشست سمن های فعال در حوزه فرهنگی از سوی دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تا پایان سال جاری برگزار می شود.

احمدی همچنین از مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش خواست تا نسبت به تدوین و اجرای برنامه زمانبندی کلینیک های آموزشی، بصورت رایگان و با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور، اقدام نماید.

نخستین دوره آموزشی رایگان هفته گذشته در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

شایان ذکر است، دکتر احمدی ۲۷ آذر ماه در نشست دبیران شوراهای پژوهشی ادارات کل ورزش و جوانان کشور که در استان هرمزگان برگزار می شود حضور خواهد یافت. در این سمینار مسائل حوزه پژوهش استان ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز