محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کیفیت فنی لیگ بالا رفته است/ سعی می‌کنیم شهرداری ورامین بین هشت تیم برتر قرار بگیرد

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۲:۰۷:۲۳
کد خبر: ۶۴۸۴۳۷
کیفیت فنی لیگ بالا رفته است/ سعی می‌کنیم شهرداری ورامین بین هشت تیم برتر قرار بگیرد
سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: برای رسیدن به موفقیت نیاز به تلاش، همت و همکاری همه عوامل داریم که هدف‌هایمان محقق شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد ترکاشوند، بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران درخصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری ورامین صحبت کرد.

ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص قبول هدایت سرمربی‌گری شهرداری ورامین اظهار داشت: با توجه به اینکه طی دو سال قبل نیز من در این تیم حضور داشتم تا حد زیادی با شرایط تیم آشنا هستم، هرچند که بیشتر بازیکنان عوض شده‌اند و جوانگرایی در تیم صورت گرفته است. برای موفقیت در این تیم دو هدف را دنبال خواهیم کرد. اول اینکه بتوانیم جزو هشت تیم برتر باشیم و دوم اینکه بتوانیم با انجام بازی‌های خوب در جدول رنکینگ قابل توجهی را به دست بیاوریم و حتی جزو چهار تیم قرار بگیریم.

وی در ادامه افزود: برای رسیدن به موفقیت نیاز به تلاش، همت و همکاری همه عوامل داریم که هدف‌هایمان محقق شود. امسال تیم‌های بسیار خوبی در لیگ حضور دارند که از لحاظ فنی نیز شرایط آنها مطلوب است. اگر تیم بانک سرمایه را کنار بگذاریم که یک سر و گردن از بقیه تیم‌ها بالاتر است و از ملی‌پوشان خوبی بهره می‌گیرد، دیگر تیم‌ها نیز توانسته‌اند با توان بالا در لیگ حاضر شوند. بیشتر بازی‌ها به گیم پنجم کشیده می‌شود و این نشان از قدرت فنی بالای تیم‌ها دارد و امیدوار هستیم با انجام بازی‌های خوب بتوانیم بین این تیم‌ها نتیجه لازم را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز