وزارت خارجه همیشه کنار ورزش است؛

نماینده سازمان میراث فرهنگی: لغو روادید گروهی برای سفر به روسیه در حال اجرایی شدن است

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۵:۴۴:۲۱
کد خبر: ۶۴۸۶۴۸
نماینده سازمان میراث فرهنگی: لغو روادید گروهی برای سفر به روسیه در حال اجرایی شدن است
نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال تاکید کرد: این سازمان برای خدمت رسانی با تمام قوا به تیم ملی حاضر و آماده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ولی تیموری در ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال که امروز به ریاست وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان این که برای شروع فعالیت در این زمینه دفاتر تخصصی با همکاری فدراسیون فوتبال آغاز به کار کرده اند، گفت: با لغو روادید گروهی برای ورود به روسیه، گوشه ای از مشکلات خروج از کشور و گردشگری در این برهه زمانی حل خواهد شد.

وی همچنین از جام جهانی به عنوان رویدادی بین المللی برای معرفی فرهنگ و تمدن کشورمان یاد کرد و افزود: برای معرفی جامعه پویای ایران امروزی کمیته ای تخصصی در معانت گردشگری تشکیل داده ایم.

تیموری، یاری به تیم ملی را دارای رهاوردی بزرگ برای معرفی صنعت گردشگری و جاذبه های ایران به جهانیان عنوان کرد.

در جام جهانی دو پُست کنسولی دیگر به نمایندگان سیاسی ایران در روسیه اضافه می شود

محمدجواد شریعتی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات وزارت امور خارجه نیز دراین جلسه از همکاری وزارت امور خارجه در بحث اعزام های ورزشکاران خبر داد و گفت: همیشه کنار ورزش هستیم و در حد توان همکاری لازم را خواهیم داشت.

وی با بیان این که در دو شهر مسکو و کازان نماینده سیاسی ایران مستقر است، افزود: در تلاشیم پُست های کنسولی موقت در دو شهر دیگر روسیه نیز برقرار کنیم.

در ادامه این جلسه معاونین وزارت ورزش و جوانان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه، نمایندگان صدا و سیما، وزارت اطلاعات و وزارت ارشاد به بیان دیدگاه های خود پرداختند و مقرر شد با همگرایی تمام دستگاه ها و نهادهای مسئول حمایت های لازم از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز