عادل بناکار:

بازی‌ها در نیم فصل دوم سنگین‌تر و رقابت تیم‌ها نزدیک‌تر می‌شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۵:۰۹
کد خبر: ۶۴۸۸۰۸
بازی‌ها در نیم فصل دوم سنگین‌تر و رقابت تیم‌ها نزدیک‌تر می‌شود
سرمربی تیم شهرداری تبریز با بیان اینکه تیم ها در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال برای کسب برد و امتیاز تلاش مضاعف خواهند داشت، گفت: این موضوع رقابت تیم ها را سنگین تر خواهد کرد و شاهد بازی های بسیار نزدیک تری خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام شهید «محسن حججی» از روز چهارشنبه 29 آذرماه آغاز می شود.

سرمربی تیم شهرداری تبریز درباره دور رفت مرحله مقدماتی این رقابت ها گفت: به رغم اینکه لیگ برتر امسال با مشکلات چند تیم شروع شد، اما با برنامه ریزی خوب سازمان لیگ شاهد برگزاری بازی های تماشاگر پسند در دور رفت بودیم.

عادل بناکار تصریح کرد: در مجموع تیم های شرکت کننده در لیگ برتر امسال بازی های نزدیک به هم انجام دادند و این رقابت ها نسبت به سال قبل از سطح فنی بالاتری برخوردار بود و به نظر من لیگ پیشرفت داشت.

وی به حضور تیم های کاله مازندران و شمس با ملی پوشان جوان و نوجوان در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: این تیم ها نیز نمایش بسیار خوبی در لیگ برتر داشتند و برابر حریفان به خوبی مسابقه دادند. به نظر من حضورشان برای والیبال ایران در رده های سنی بسیار مفید است.

سرمربی تیم شهرداری تبریز درباره قهرمانی بانک سرمایه در نیم فصل نیز گفت: بانک سرمایه تنها تیم متفاوت از نظر شکل گیری و بودجه این رقابت هاست و به رغم اینکه این تیم توانایی بسیار بالایی از نظر بازیکن دارد، اما مقابل حریفان با امتیازهای نزدیک به پیروزی می رسید و انتظار نمایش بهتری از این تیم وجود داشت.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم شهرداری تبریز در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر گفت: در هفته های نخست از تیم تبریز با عنوان هایی مانند پدیده و شگفتی ساز یاد شد و خوشبختانه تا پایان دور رفت نیز روند خوب تیم ادامه داشت.

بناکار تاکید کرد: با توجه به بودجه و بازیکنان شهرداری تبریز، هیچ کارشناسی انتظار این عملکرد را از نماینده تبریز نداشت، اما خوشبختانه بازیکنان با تجربه در کنار جوانان هماهنگی بسیار خوبی داشتند و بازی های خوبی نیز مقابل حریفان به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: عملکرد تیم شهرداری تبریز مقابل تیم های قدرتمند بهتر بود و بازیکنان با انگیزه بیشتری بازی کردند. امیدوارم با حمایت از این تیم در فصل دوم نیز شاهد عملکرد مناسبی از نماینده تبریز در لیگ برتر والیبال باشیم.

تیم شهرداری تبریز در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال امسال 11 بازی انجام داد و با 10 برد و 25 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

شاگردان عادل بناکار مقابل تیم های پیکان تهران، سایپا تهران، هاوش گنبد، شمس، سارویه ساری، رعد پدافند کاشان، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، کاله مازندران و شهرداری ورامین به پیروزی رسیدند و تنها برابر بانک سرمایه قهرمان نیم فصل این رقابت ها نتیجه را واگذار کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز