مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان؛

بازیکنان مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۴۹۲۶۶
بازیکنان مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند
در ادامه دومین مرحله رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان کشور امروز ( پنج شنبه 23 آذر ماه ) در قسمت یک نفره و دونفره بازیکنان راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در قسمت یک نفره ، مهدی انصاری و علیرضا فغفوری از زنجان ، محمد پایروند و فرزین خانجانی از تهران ، مهران شهبازی از کردستان ، نادر مینایی  و حسن متقی از گیلان  و مجتبی کاظم پور از یزد به مرحله یک چهار نهایی راه یافتند .

در َقسمت دونفره نیز تیم آزاد دونفره امیر قاسمی و علیرضا قاسمی ، تیم دو نفره آزاد عرفان شاه حسینی و عباس زورمند ، بهروز یزدانی و کامبیز مشهدی از فارس ،محمد مهدی میر شکاری و صالح سنگتراش از سیستان وبلوچستان ، زانا قادری و پارسا شهبازی از کردستان ، صدرا صادقی و امین بشیرزاده از کرمانشاه ، محمدرضا باقری و علی حسین خانی از زنجان ، وحید زارع حسینی و حامد اعلمی از خراسان رضوی به یک چهارم نهایی راه یافتند .

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان با شرکت 127 بازیکن از 26 استان کشور در روزهای 23 و 24 آذر ماه جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان یزد برگزار شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز