برای مرحله نهایی؛

بازیکنان مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان مشخص شدند

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۳:۳۱
کد خبر: ۶۴۹۴۴۸
بازیکنان مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان مشخص شدند
در ادامه دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان کشور و در دیدارهای نیمه نهایی این رقابت ها امروز در قسمت یک نفره و دو نفره بازیکنان راه یافته به مرحله نهایی مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در قسمت یک نفره و در مرحله نیمه نهایی، حسن متقی از گیلان و فرزین خانجانی از تهران با پیروزی برابر علیرضا فغفوری از زنجان و محمد پایروند از تهران به دیدار نهایی راه یافتند.

در قسمت دونفره و در مرحله نیمه نهایی نیز تیم دونفره امیر قاسمی و علیرضا قاسمی (آزاد) عرفان شاه حسینی و عبای زورمند (آزاد) بایروزی برابر خود  به دیدار فینال راه یافتند.

بدین ترتیب دیدار فینال یک نفره بین حسن متقی از گیلان و فرزین خانجانی از تهران برگزار می شود و دیدار دونفره نیز بین تیم دونفره امر قاسمی و علیرضاقاسمی و عرفان شاه حسینی و عباس زورمند برگزار خواهد شد.

علیرضا فغفوری از زنجان و محمد پایروند از تهران مقام سوم مشترک یک نفره را کسب کردند و همچنین تیم های دونفره محمد رضا باقری و علی حسین خانی از زنجان به همراه بهروز یزدانی و کامبیز شهدی از فارس نیز مقام سوم مشترک دونفره را به خود اختصاص دادند.

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان  رده سنی بزرگسالان تحت عنوان "یزد، شهر میراث جهانی" با شرکت 127 بازیکن از 26 استان کشور در قسمت یک نفره و دونفره در روزهای 22 و 24 آذر ماه جاری در شهرستان یزد برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز