امروز کمی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بودیم؛

رضایی: من عاشق پرسپولیس هستم/ تماشاگران ما بلد نبودند که تشویق کنند

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۸:۴۱:۰۰
کد خبر: ۶۴۹۵۸۷
رضایی: من عاشق پرسپولیس هستم/ تماشاگران ما بلد نبودند که تشویق کنند
بازیکن بادران گفت: طبیعی است که مقابل پرسپولیس هرکسی گل به ثمر برساند چنین خوشحالی گلی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد رضایی پس از شکست دو بر یک مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی درباره حضور پرشور تماشاگران این تیم در این دیدار اظهار کرد: ما خودمان هم تعجب کرده بودیم. در بازی‌های لیگ یک دو، سه هزار تماشاگر در هر دیدار داریم ولی امروز هفت، هشت هزار تماشاگر برای دیدن بازی‌مان آمده بودند که امیدواریم با همین حمایت در لیگ یک باعث شوند به لیگ برتر صعود کنیم. متاسفانه تماشاگران ما بلد نبودند که تشویق کنند.

او درباره گلی که در این دیدار به ثمر رساند، گفت: من ۱۷ سالگی در لیگ برتر بازی کردم. طبیعی است که مقابل پرسپولیس هرکسی گل به ثمر برساند چنین خوشحالی گلی کند. حتی مرتضی آقاخان که این همه در لیگ برتر بازی کرد پس از گلزنی مقابل این تیم خوشحالی عجیب و غریبی انجام داد. من عاشق پرسپولیس هستم.

بازیکن بادران تاکید کرد: ما ۱۰۰ درصد به لیگ برتر صعود می‌کنیم. امروز دیدید چه بازی به نمایش گذاشتیم. ما در لیگ یک از این هم بهتر بازی می‌کنیم. امروز کمی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بودیم.

رضایی درباره عقب نشستن این تیم در نیمه دوم گفت: پرسپولیس بهترین تیم غرب اسیا است. مگر می‌شود مقابل این تیم از جلو پرس کرد؟ باید عقب نشینی کنی تا ضد حمله بزنی.

نظر شما
پرونده ویژه