به انتخاب حامی بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ؛

میرزاحسینی، مشعل بازی‌های زمستانی را حمل می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۴۳:۳۹
کد خبر: ۶۵۰۰۲۳
میرزاحسینی، مشعل بازی‌های زمستانی را حمل می‌کند
عضو تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین ایران، به عنوان یکی از مشعل داران بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 انتخاب شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن میرزاحسینی پیش از اسکی در رشته سنگ نوردی فعالیت های زیادی داشته و اولین ورزشکار دارای معلولیت ایرانی است که در رشته اسلک لاینر هم فعالیت می کند.میرزا حسینی در رقابت های سنگ نوردی کشوری چهار دوره عنوان قهرمانی دارد و در رقابت های برون مرزی هم شرکت داشته و عناوینی نیز از این مسابقات به دست آورده است.

مراسم حمل مشعل این بازی ها فردا در شهر " آسان" کره جنوبی انجام می شود و میرزاحسینی پیش از برگزاری این مراسم در این خصوص گفت: شرکت سامسونگ، حامی بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018، فراخوانی ارائه داد و طی آن از افراد دعوت کرد رزومه خود را ارسال کنند تا هر کس که صلاحیت و شایستگی حمل مشعل این بازی ها را دارد انتخاب شود.

میرزاحسینی افزود: من هم در همین راستا رزومه ام را ارسال کردم و خوشبختانه به عنوان تنها فرد دارای معلولیت ایرانی برای حمل مشعل بازی های المپیک زمستانی 2018 انتخاب شدم و هم اکنون در کره جنوبی به سر می برم و آماده مراسم حمل مشعل هستم.

ملی پوش تیم اسکی افزود: مراسم حمل مشعل فردا برگزار می شود و من به عنوان یکی از نمایندگان ایران در این برنامه با طی مسافتی 200 متری، مشعل این بازی های المپیک زمستانی را حمل خواهم کرد.

وی در پایان گفت: پس از پایان این مراسم در اردوی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهان آلمان در رشته صحرانوردی حضور خواهم یافت و امیدوارم بتوانم سهمیه بازی های پارالمپیک را بدست آوردم و جا دارد از حمایت های آقای عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین که در شروع فعالیتم در اسکی از من حمایت کرد و با تشویقشهایش باعث شد در این مسیر پیشرفت داشته باشم، تشکر کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز