در دو نامه جداگانه به سازمان لیگ برتر فوتبال؛

باشگاه فولاد خواستار تغییر زمان دیدار با پرسپولیس شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۵۰۱۳۵
باشگاه فولاد خواستار تغییر زمان دیدار با پرسپولیس شد
باشگاه فولاد خوزستان در دو نامه جداگانه به سازمان لیگ، خواستار رعایت قوانین میزبانی از سوی تیم میهمان و همچنین تغییر زمان بازی با پرسپولیس شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این نامه از بهاروند، ریاست سازمان لیگ درخواست شده که با توجه به قوانین و مقررات که صراحتا در آن تاکید شده به تیم میهمان تنها 10 درصد ظرفیت سکوها، تعلق می‌گیرد، در بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران این قانون مراعات شده و نماینده فدراسیون در این زمینه همکاری لازم را با باشگاه فولاد خوزستان داشته باشد.

همچنین علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در نامه‌ای دیگر تغییر ساعت برگزاری این دیدار در روز یکشنبه مورخ 3 دی ماه 1396 را خواستار شده است. در این نامه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با توجه به شرایط مطلوب جوی غالب بر شهر اهواز در نیمه دوم سال، خواستار برگزاری بازی‌های خانگی این تیم در ساعات 14 یا 15 شده و با توجه به شرایط نور ورزشگاه غدیر و همچنین دیگر موارد خاص شهر اهواز از مسوولان سازمان لیگ درخواست تغییر زمان دیدار شاگردان سید سیروس پور موسوی با تیم صدرنشین پرسپولیس را مطرح کرده است.

نظر شما
پرونده ویژه