۱۰۰ روز با شاخص‌ترین اقدامات وزارت ورزش‌وجوانان در دولت دوازدهم؛

افتتاح و بهره‌برداری از ۱۸۰ پروژه ورزشی/ پنج استان به ۵۰ خانه ورزش روستایی مجهز شدند

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۸:۰۴
کد خبر: ۶۵۰۲۵۶
افتتاح و بهره‌برداری از ۱۸۰ پروژه ورزشی/ پنج استان به ۵۰ خانه ورزش روستایی مجهز شدند
افتتاح پروژه های ورزشی متعدد، تدوین سند توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان، تدوین مدل بهره وری این وزارتخانه، تاسیس و ثبت مجمع خیرین ازدواج استان ها تنها گوشه ای از اقدامات وزارت ورزش و جوانان طی صد روز اخیر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، این وزارتخانه، شاخص ترین اقدامات صد روزه خود در حوزه های فرهنگی آموزش و پژوهش، بانوان، قهرمانی، جوانان، حقوقی و عمرانی را طی گزارشی منتشر کرد.

در بخش چهارم این گزارش به مهم ترین اقدامات حوزه عمرانی و توسعه منابع پرداخته شده است.

*افتتاح و بهره برداری از 180 پروژه ورزشی
وزارت ورزش و جوانان با افتتاح 154 پروژه و با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد تومان، بهره برداری از 18 پروژه ورزشی با مشارکت خیرین اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان، بهره برداری از 8 پروژه ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت ماده 27 قانون الحاق(2) توانسته است در بخش عمرانی گام های استواری بردارد.

*پنج استان به 50 خانه ورزش روستایی مجهز شدند
تجهیز 50 خانه ورزش روستایی در استان های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و خوزستان وتأسیس کانون های استعدادیابی ورزشی و پایگاه های قهرمانی در 31 استان کشور با مشارکت فعال بخش خصوصی را نیز می توان از دیگر اقدامات این وزارتخانه طی سه ماه گذشته عنوان کرد.

*مجمع خیرین ازدواج در استا‌ن‌ها تاسیس شد
وزارت ورزش و جوانان همچنین در بخش توسعه منابع طی صد روز اخیر، تدوین سند توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان وتدوین مدل بهره وری این وزارتخانه را در کارنامه خود دارد. تأسیس و ثبت مجمع خیرین ازدواج در استان ها (شناسایی و تهیه بانک اطلاعات خیرین ازدواج در هر شهرستان؛ تشکیل هیأت مدیره و هیأت امناء؛ راه اندازی سایت مجمع خیرین ازدواج استان مطابق با شاخص ها؛ تشکیل دبیرخانه های استانی ساماندهی خیرین ازدواج؛ تشکیل مجمع خیرین ازدواج در سطح شهرستان ها) که تاکنون در 16 استان به ثبت رسانده اند و 15 استان دیگر در مرحله تشکیل و ثبت قرار دارند نیز از شاخص ترین اقدامات وزارتخانه در حوزه توسعه منابع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز