لیگ دسته یک والیبال جوانان؛

هشت تیم صعود کننده مشخص شدند

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۵۴:۴۵
کد خبر: ۶۵۰۳۰۱
هشت تیم صعود کننده مشخص شدند
پنجمین روز مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک رده سنی جوانان روز شنبه با معرفی هشت تیم صعود کننده به مرحله نهایی پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک رده سنی جوانان پسر سال 96 جام شهید «محسن حججی» با حضور 13 تیم از 21 آذرماه در دو گروه مقدماتی آغاز شده است.

پنجمین روز این رقابت ها با پنج دیدار در دو شهر بابلسر و اردکان پیگیری شد و تیم های بیمه رازی نور، شهرداری قزوین، کریمه قم و مقاومت مهاباد از گروه نخست و تیم های گل گهر سیرجان، صنایع اردکان، شهروند اراک و پالایش نفت آبادان از گروه دوم به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کردند.

در گروه یک و در شهر بابلسر، مرحله نیمه نهایی با دو دیدار پیگیری شد که تیم های بیمه رازی نور و مقاومت مهاباد موفق به شکست حریفان خود و صعود به دیدار نهایی مرحله مقدماتی شدند. نتایج این دو مسابقه به قرار زیر است:

بیمه رازی نور 3 – شهرداری قزوین یک

کریمه قم 2 – مقاومت مهاباد 3

رقابت های گروه دوم لیگ دسته یک جوانان که به صورت گروهی و با حضور شش تیم برگزار می شد، در روز شنبه به پایان رسید و تیم های گل گهر سیرجان (4 برد و 11 امتیاز)، صنایع اردکان (3 برد و 10 امتیاز)، شهروند اراک (3 برد و 9 امتیاز) و پالایش نفت آبادان (3 برد و 9 امتیاز) رتبه های اول تا چهارم را به دست آوردند و به مرحله نهایی صعود کردند.

در آخرین روز این رقابت ها سه بازی برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:

گل گهر سیرجان 3 – لاستیک بارز کرمان صفر

شهروند اراک 3 – پالایش نفت آبادان صفر

صنایع اردکان 3 – پیروزی کیش یک

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز