پایان خوش محرومیت؛

دروازه‌های اروپا در انتظار طارمی/ آقای گل آرزوهای بزرگی دارد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۸:۱۹
کد خبر: ۶۵۰۳۱۶
دروازه‌های اروپا در انتظار طارمی/ آقای گل آرزوهای بزرگی دارد
مهاجم موفق سرخپوشان از تیم‌های اروپایی و آسیایی پیشنهادهای خوبی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی طارمی، مهاجم موفق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور به مدت 4 ماه محروم شد.

طارمی توانست در لیگ پانزدهم و شانزدهم به عنوان آقای گلی لیگ برتر برسد. وی توانست در تیم ملی هم اعتماد کی‌روش سرمربی پرتغالی کشورمان را جلب کند و در بسیاری از رقابت‌ها در ترکیب اصلی قرار بگیرد. علی رغم اینکه کی‌روش علاقه بسیاری به بازیکنان لژیونر دارد اما طارمی مهاجمی بود که توانست در لیگ ایران بازی کند و در ترکیب کی‌روش هم قرار گیرد اما این دردسرهای اخیر برای این بازیکن باعث شد تا کمی از رقابت‌های باشگاهی و تیم ملی دور باشد اما تمرینات منظم طارمی باعث می‌شود تا وی همچنان از مهاجمان خوب کشورمان باشد.

باتوجه به اینکه بسیاری از کارشناسان معتقد هستند طارمی فرصت‌های گلزنی را از دست می‌دهد اما وی مهاجمی است که می‌تواند در جریان بازی نتیجه مورد نظر تیمش را به دست آورد. در چند روز اخیر خبرهای بسیاری درباره جدایی طارمی از جمع قرمزها به گوش می‌رسد. با پایان زمان محرومیت این بازیکن به احتمال زیاد به پیشنهادهای خود با حساسیت بیشتری پاسخ خواهد داد. بهترین گزینه طارمی برای پیشرفت در فوتبال و آشنایی با متدهای پیشرفته و امروزی فوتبال، بازی در لیگ‌های اروپایی است.

اگر قرار باشد طارمی از پرسپولیس جدا شود باید دور آسیا را خط قرمز بکشد زیرا طارمی با حضور در تیم‌های اروپایی می‌تواند به پیشرفت خوبی برسد. تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه است. تیم ملی کشورمان نیاز مبرمی به مهاجم در سطح بالای اروپایی دارد. بازی با دو تیم اروپایی باعث می‌شود که نگاه کی‌روش هم به سمت مهاجمان شاغل در اروپا بیافتد. شنیده می‌شود طارمی از لیگ بلژیک پیشنهاد دارد. حضور در تیم‌های اروپایی می‌تواند به مهاجم قرمزها کمک بسیاری کند در نتیجه با بازیکنان خوب تیم ملی کشورمان هم با کیفیت بالاتری در رقابت‌های جام جهانی روسیه شرکت می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز