ظرفیت‌های خوبی در تکواندو داریم؛

کلانتری: حساسیت وزارت ورزش و جوانان روی مسائل انتخابات فدراسیون‌ها قابل ستایش است/ به دنبال وفاق و همدلی در فدراسیون تکواندو هستیم

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۱:۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۵۰۳۸۳
کلانتری: حساسیت وزارت ورزش و جوانان روی مسائل انتخابات فدراسیون‌ها قابل ستایش است/ به دنبال وفاق و همدلی در فدراسیون تکواندو هستیم
رییس سابق فدراسیون تکواندو گفت: باید اتحاد و انسجام لازم را داشته باشیم که بتوانیم در رقابت‌های سخت مقابل حریفان قدرتمند کارایی لازم را داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مختار کلانتری رییس سابق فدراسیون تکواندو و کاندیدای انتخابات این فدراسیون درخصوص برنامه‌های خود برای تکواندوی کشور صحبت کرد.

کلانتری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت ورزش تکواندو در جامعه اظهار داشت: تکواندو یکی از ورزش‌های موفق و مدال‌آور در کشور است و استارت این موفقیت‌ها از سال 2000 زده شد که توانستیم قهرمان جهان شویم. تکواندو از آنجایی که یک ورزش هیجانی و مدال آور است هم برای مردم و هم برای مسئولین ورزش قابل توجه است. ما به دنبال آن هستیم که با وفاق و همدلی کاری کنیم که تیم ملی موفقی در رقابت‌های بین‌المللی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: اولین برنامه من اگر توسط اعضای مجمع انتخاب شوم قطعا این خواهد بود که دوباره همانند زمانی که در فدراسیون حضور داشتم همه اعضای خانواده تکواندو رو در کنار هم جمع کنم و بتوانم همدلی خوبی بین آنها ایجاد کنم. باید اتحاد و انسجام لازم را داشته باشیم که بتوانیم در رقابت‌های سخت مقابل حریفان قدرتمند کارایی لازم را داشته باشیم.

رییس سابق فدراسیون تکواندو خاطرنشان ساخت: ما ظرفیت‌های بسیار خوبی در تکواندو در خارج از کشور داریم که باید از آنها استفاده لازم را ببریم. باید یک کمیته یا کمیسیون تشکیل شود و از صاحب‌نظران و خانواده تکواندو برای تصمیم‌گیری در مسائل مهم استفاده کنیم. این کار دو حُسن دارد، اول اینکه همه در موفقیت‌ها و شکست‌ها سهیم خواهند بود و هم اینکه از پتانسیل‌های پیشکسوتان بیشتر استفاده خواهد شد. بها دادن به خانواده تکواندو خروجی بهتری در پی خواهد داشت و تصمیم بهتری گرفته خواهد شد.

کلانتری ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ما برای تکواندو این است که بیشتر از روسای هیات‌ها در انجام امور استفاده کنیم و برای اعزام به مسابقات خارج از کشور آنها را نیز دخیل کنیم. جذب اسپانسرهای قوی و تمرکززدایی نیز از دیگر کارهای ما در آینده است. همچنین باید با دقت نظر روی ورزشکاران سعی کنیم در بحث دوپینگ نظارت ما بیشتر باید.

وی با اشاره به انتخابات روز شنبه و مشخص شدن رییس فدراسیون تکواندو اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان و شخص دکتر سلطانی‌فر توجه کافی به انتخابات و حواشی آن را دارند و این کمک می‌کند که یک انتخابات سالم را داشته باشیم و در یک فضای آرام و بدون حاشیه کاندیداها با یکدیگر رقابت کنند. حساسیت دکتر سلطانی‌فر روی مسائل انتخابات قابل ستایش است.

نظر شما