با حضور ۱۲ تیم و به میزبانی مشهد و اهواز؛

رقابت‌های مقدماتی لیگ والیبال نشسته بانوان برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۴:۴۰
کد خبر: ۶۵۰۴۲۹
رقابت‌های مقدماتی لیگ والیبال نشسته بانوان برگزار می‌شود
رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته، از برگزاری مرحله مقدماتی رقابت های لیگ بانوان به میزبانی شهرهای مشهد و اهواز خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ترابی گفت: رقابت های لیگ والیبال نشسته بانوان سال 96 با حضور 12 تیم در دو گروه یک و دو برگزار می شود و با تعامل صورت گرفته با فدراسیون تلاش شد تا تیم ها با حداقل ورودی بتوانند در مسابقات حضور یابند.

ترابی خاطرنشان کرد: تیم های هیات خراسان رضوی، ذوب آهن اصفهان، هیات همدان، هیات ساری، شهرداری ارومیه و هیات لرستان در قالب گروه یک و تیم های هیات اهواز، فولاد مبارکه سپاهان، جمعیت توان یابان همدان، هیات آمل، هیات هرمزگان و هیات کرمان نیز در قالب گروه دو، تیم هایی هستند که مسابقات مرحله مقدماتی را برگزار می کنند.

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته گفت: دور مقدماتی مسابقات در گروه یک از هشتم تا یازدهم دی ماه به میزبانی مشهد و در گروه دو از یکم تا چهارم دی ماه به میزبانی اهواز برگزار می شود و پس از آن سه تیم برتر هر گروه رقابت های دور نهایی را در دسته برتر و سه تیم دوم هر گروه، مسابقات دور نهایی را در دسته یک برگزار خواهند کرد.

وی در پایان اضافه کرد: پس از مشخص شدن تیم های صعود کننده به دسته برتر و نیز تیم های دسته یک، میزبان رقابت های دور نهایی پس از بررسی شرایط معرفی می شود.

نظر شما