در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی؛

هاشمی: کاروانی کیفی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌کنیم/ برای اعزام ورزشکاران تابع سیاست‌های ستاد هستیم

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۰:۲۲
کد خبر: ۶۵۰۵۰۸
هاشمی: کاروانی کیفی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌کنیم/ برای اعزام ورزشکاران تابع سیاست‌های ستاد هستیم
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد تا کاروانی کیفی به بازی های آسیایی اعزام گردد و بهترین نتایج اخذ شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی به ریاست دکتر مسعود سلطانی فر و با حضور رییس کمیته ملی المپیک در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان این جلسه گفت: این نشست در راستای ادامه جلسات با فدراسیون هایی بود که اعزام آنها به بازی های آسیایی با ابهام مواجه است. روسای سه فدراسیون تنیس، اسکواش و بولینگ امروز توضیحاتشان را در این خصوص ارائه کردند.

کیومرث هاشمی افزود: این ارزیابی ها ادامه خواهد داشت و بنا شد کارگروهی سه نفره متشکل از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و رشته های مورد بررسی تشکیل تا رصد اولیه انجام شود و بر مبنای موضوعات مطروحه در جلسه تا حدود 45 روز آینده گزارش کارگروه ارائه و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

رییس کمیته ملی المپیک درخصوص جلسات آینده با روسای رشته های مدال آور در بازی های آسیایی گفت: در خصوص این فدراسیون ها هم با بررسی تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد تا کاروانی کیفی به بازی های آسیایی اعزام گردد و بهترین نتایج اخذ شود.

هاشمی درخصوص سیاست ستاد عالی بازی های آسیایی برای اعزام رشته های حمایتی به جاکارتا گفت: تا به امروز تصمیم مبنی بر اعزام رشته های کیفی و مدال آور بوده اما طبیعی است که در آینده سیاست را ستاد مشخص خواهد کرد و ما هم تابع هستیم.

لازم به ذکر است در این جلسه روسیای سه فدراسیون تنیس، اسکواش و بولینگ به تشریح برنامه ها و توضیح تعداد نفرات پیشنهادی خود برای اعزام به بازی های آسیایی 2018 پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز