کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بسیاری از رشته‌های ورزشی در دولت تدبیروامید به پیشرفت خوبی رسیدند/ شفاف‌سازی بودجه‌ها اهمیت زیادی دارد

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۳:۴۸
کد خبر: ۶۵۰۷۴۵
بسیاری از رشته‌های ورزشی در دولت تدبیروامید به پیشرفت خوبی رسیدند/ شفاف‌سازی بودجه‌ها اهمیت زیادی دارد
رییس فدراسیون گلف گفت: با تدبیر خوبی که در حوزه ورزش شکل گرفته است، رشته‌های مختلف به جایگاه خوبی رسیده اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیکاووس سعیدی، رییس فدراسیون گلف در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان این که  در  دولت تدبیر و امید ورزش کشورمان به رشد و توسعه خوبی رسیده، اظهار کرد: بسیاری از ورزش‌ها در گذشته مورد توجه نبودند اما در حال حاضر با تدبیر خوبی که در حوزه ورزش شکل گرفته است، رشته‌های مختلف به جایگاه خوبی رسیده اند.

سعیدی با اشاره به این که پیش از این کسی به این تصور نرسیده بود که ورزشی‌هایی همانند گلف بتوانند در سطح جامعه  به این شکل گشترش یابند، افزود: بودجه ‌های ورزشی در همه حوزه‌ ها شفاف سازی شده و فدراسیون‌ها با نظارت دقیق وزارت ورزش و جوانان توانستند با شفاف سازی در بخش بودجه سازمان‌دهی مناسبی داشته باشند. البته در رشته گلف سه سال بودجه فدراسیون در دوره وزارت قبلی ثابت بود اما در دوره وزارت دکتر سلطانی فر افزایش 15 درصدی صورت گرفته که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با تاکید بر پیشرفت گلف در استان ها گفت: در حال حاضر 25 هیات استانی گلف را در سراسر کشور فعال داریم.نخستین مسابقات بین‌المللی گلف در ایران در سال جاری برگزار شد که اتفاق خوبی در حوزه این ورزش بود. همچنین در رشته های مینی گلف و وودبال هم به پیشرفت‌های خوبی رسیده ایم و مسابقات بین‌المللی وودبال سال آینده به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

نظر شما
پرونده ویژه