مسابقات شمشیربازی جام جهانی سابر انفرادی؛

کسب عنوان دوازدهم و بیستم توسط عابدینی و پاکدامن

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۴۷:۰۹
کد خبر: ۶۵۰۷۸۴
کسب عنوان دوازدهم و بیستم توسط عابدینی و پاکدامن
در پایان مسابقات شمشیربازی جام جهانی سابر انفرادی مجتبی عابدینی و علی پاکدامن به ترتیب عنوان دوازدهم و بیستم را کسب کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از صعود مستقیم مجتبی عابدینی و علی پاکدامن به جدول 64 نفره رقابت های جام جهانی سابر انفرادی در مکزیک دو نماینده کشورمان برای راهیابی به جمع 32 شمشیرباز برتر به مصاف حریفان خود رفتند.

عابدینی در رقابت با هوبنر آلمانی موفق شد حریف را با نتیجه 15 بر 11 شکست دهد و به جدول 32 نفره صعود کند و در این مرحله نیز در برابر آیلین بادا شمشیرباز رومانی نیز 15 بر 13 پیروز شد و مرحله یک هشتم نهایی راه یافت اما در گام بعدی خود مقابل ساتماری از مجارستان 15 بر 8 شکست خورد و از ادامه رقابت ها باز ماند.

علی پاکدامن دیگر سابریست کشورمان در جدول 64 نفره برابر کیم جون حریف کره ای خود 15 بر 13 پیروز شد و به جمع 32 شمشیرباز برتر صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی 15 بر 11 نتیجه را به آندری یاگودکا از اوکراین واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

بدین ترتیب مجتبی عابدینی و علی پاکدامن به ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم و بیستم به کار خود در این دوره از رقابت ها پایان دادند.

نظر شما
پرونده ویژه