تمام تلاشم رسیدن به سکوی بازی‌های پارالمپیک است؛

میرزاحسینی: می‌خواهم راه را برای سایر اسکی بازان هموار کنم

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۹:۳۳
کد خبر: ۶۵۰۸۴۱
میرزاحسینی: می‌خواهم راه را برای سایر اسکی بازان هموار کنم
ملی پوش پارا اسکی که به همراه هشت نماینده دیگر ایران در مراسم حمل مشعل بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ شرکت کرد، گفت: تمام تلاشم رسیدن به سکوی بازی های پارالمپیک است اما می خواهم راه را برای سایر اسکی بازان هموار کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن میرزاحسینی گفت: در ایران فعلا برف نداریم و من برای مراسم حمل مشعل به کره جنوبی آمده ام. روز سه شنبه به ایران بازمی گردم و با استراحتی کوتاه به اردو ملحق خواهم شد.

وی افزود: از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط خوبی دارم و برای شرکت در مسابقات آماده ام. روز ۱۰ ژانویه در آلمان اردو دارم و در این کمپ تمرینی برای مسابقه آماده می شویم.  برای کسب سهمیه المپیک باید در دو مسابقه در تهران هم شرکت کنم.

ملی پوش پارا اسکی ایران اظهار داشت: باید برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی مسابقه دهم. در تمام این سال ها حرفه ای ورزش کرده ام و تمام تلاشم رسیدن به سکو بوده است. البته احتمالش خیلی کم است که روی سکوی بازی های پارالمپیک بروم، اما باید یک نفر جواز حضور در این مسابقات را می گرفت تا بقیه کار کنند و من این فرصت را دارم که راه را برای بقیه باز کنم.

وی در پایان یادآور شد: بیشتر از اینکه در بازی های پارالمپیک زمستانی به نتیجه فکر کنم به این می اندیشم که چطور می توانم تلاش کنم تا تجربیاتم را به کسانی که قرار است در رشته اسکی فعالیت کنند، انتقال دهم.

نظر شما
پرونده ویژه