در سومین نشست کمیته تیم‌های ملی فدراسیون بدمینتون؛

مداحی مدیر تیم‌های ملی بدمینتون شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۳:۲۷
کد خبر: ۶۵۱۰۵۲
مداحی مدیر تیم‌های ملی بدمینتون شد
مرتضی مداحی به عنوان مدیر تیم های ملی از سوی رئیس فدراسیون بدمینتون منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین نشست کمیته تیم های ملی فدراسیون بدمینتون به ریاست محمدرضا پوریا رییس این فدراسیون و با حضور اعضای این کمیته امروز دوشنبه  (۹۶/۹/۲۷) در محل این فدراسیون برگزار شد.

در این نشست پوریا ضمن اظهار تشکر و قدردانی از حضور اعضای این کمیته با تاکید بر برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در شهرستان زنجان، بر نحوه انتخاب تیم ملی دختران و پسران در این رقابت ها تاکید کرد.وی همچنین خواستار برپایی اردوهای آمادگی بازیکنان منتخب این رشته برای حضور قدرتمند در این رقابت ها شد.

همچنین در این جلسه مرتضی مداحی سرمربی سال های گذشته فدراسیون به عنوان مدیر تیم های ملی از سوی رئیس فدراسیون منصوب و از زحمات آقای مهاجر در طول زمان مدیریت تیم های ملی تشکر و قدردانی شد. این نشست با بحث و تبادل نظر و جمع بندی اعضای کمیته تیم های ملی به پایان رسید.بیست و هفتیمن دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر در روزهای شانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه سال جاری در شهرستان زنجان برگزار می شود.

اعضای کمیته تیم های ملی متشکل از مرتضی مداحی، محمد فرجی، فریبا مددی، ابوالفضل مهاجر بختیاری، سیدبهادر زکی زاده، مرتضی ولی دروی، علی موذن، فریبا جلالیان و سحر زمانیان می باشند که سحر زمانیان به دلیل حضور در مسابقات بین المللی ترکیه در این نشست حضور نداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز