در دوره آموزشی تدوین فیلم کوتاه؛

نوروزی: اگر روابط عمومی منظم و با قدرت کار کند به سیستم قدرت بیشتری می دهد

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۵۱۱۲۷
نوروزی: اگر روابط عمومی منظم و با قدرت کار کند به سیستم قدرت بیشتری می دهد
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: روابط عمومی قلب تپنده هر سیستمی است و اگر این قلب منظم و با قدرت کار کند به سیستم قدرت و قوت بیشتری می دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز دوره آموزشی تدوین فیلم کوتاه به میزبانی فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور مدیران روابط عمومی فدراسیون های ورزشی برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن خوش آمد به حضار گفت: تولید و نشر سریع اخبار، امروز یک ضرورت است. روابط عمومی قلب تپنده هر سیستمی است و اگر این قلب منظم و با قدرت کار کند به سیستم قدرت و قوت بیشتری می دهد.

وی با بیان این مطلب که به روابط عمومی می تواند بازوی توانای هر مجموعه ای باشد، گفت: به روابط عمومی و ماهیت کار آن اعتقاد دارم و همواره از آن حمایت کرده ام و امیدوارم با شرایط مطلوبی که برای فعالیت روابط عمومی ها ایجاد می کنیم این بخش بتواند روز به روز موثرتر عمل کند و به مجموعه خود یاری رساند.

نوروزی همچنین در خصوص کنترل فشار خون برای همه افراد جامعه توضیحات مفید و موثری ارائه کرد و گفت: فشار خون یک بیماری خاموش است و همه باید روش سنجش آن را بدانیم تا بتوانیم در موارد ضروری آن را انجام دهیم.

همچنین در این جلسه، آموزش تدوین توسط استاد علی برزگر با محوریت تعریف و مفهوم تدوین، اهمیت مخاطب شناسی در تدوین فیلم و مروری بر اصطلاحات تخصصی تدوین ارائه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز