هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو؛

دانشگاه آزاد به مصاف نو فلاح می‌رود

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۶:۴۵
کد خبر: ۶۵۱۱۴۵
دانشگاه آزاد به مصاف نو فلاح می‌رود
هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو فردا با تقابل دانشگاه آزاد و نوفلاح آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۶ با تقابل دانشگاه آزاد و نوفلاح از فردا(سه‌شنبه) آغاز می‌شود. سایپا این هفته با قرعه استراحت بازی نخواهد کرد. طبق اعلام سازمان لیگ دیدار دوم این هفته میان دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش نیز به دلیل برگزاری اردو آماده سازی تیم ملی واترپلو در کشور گرجستان به تعویق افتاد.

در نخستین دیدار هفته چهارم دور برگشت دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نوفلاح به آب خواهد زد. این دیدار بدلیل برگزاری اردو تیم ملی واترپلو در کشور گرجستان دو روز زودتر برگزار می‌شود. دانشگاه آزاد که در دیدار رفت این دو تیم پیروز از میدان خارج شده است برای حفظ جایگاه خود باید بار دیگر این تیم را شکست دهد. دانشگاه تا به این جای رقابت ها با ۱۶ امتیاز در رتبه نخست قرار دارد. در مقابل نوفلاح که هفته گذشته فرصت استراحت داشته است با تمام توان خود پا به میدان خواهند گذاشت تا با هماهنگی که در طول فصل به آن رسیده اند از این دیدار امتیاز کسب کنند.  این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شیرودی برگزار می‌شود.

در دیدار دیگر این هفته نفت امیدیه پذیرای اصفهان است. این دیدار  روز جمعه (اول دی ۱۳۹۶) از ساعت ۱۳:۰۰ در امیدیه برگزار خواهد شد. تیم امیدیه با داشتن امتیاز میزبانی فرصت مناسبی دارد تا با پیروزی در این بازی با تیم سایپا هم امتیاز شود. بدون شک اصفهان نیز برای کسب امتیاز به آب خواهد زد. دیدار رفت این دو تیم در اصفهان با پیروزی امیدیه به پایان رسیده است.

برنامه بازی‌های هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

۱۰     چهارم     نوفلاح -  دانشگاه آزاد اسلامی     سه شنبه ۹۶/۹/۲۸     ۱۸/۳۰     تهران

۱۱     چهارم     نفت و گاز گچساران - نیروی زمینی ارتش                                  معوقه         

۱۲     چهارم     نفت امیدیه -  اصفهان     جمعه ۹۶/۱۰/۱                ۱۳/۰۰               امیدیه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز