بارقه امید در دل‌های خرد و کلان روشن شد؛

بهارت خوش که فکر دیگرانی/ آقای وزیر، ممنونیم

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۳:۴۳
کد خبر: ۶۵۲۰۰۹
بهارت خوش که فکر دیگرانی/ آقای وزیر، ممنونیم
وزیر ورزش و جوانان به روسای فدراسیون‌های فوتبال و پزشکی-ورزشی دستور داد به وضعیت درمانی بازیکن اسبق استقلال تهران رسیدگی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به دنبال پخش گزارش سعید پاژخ، بازیکن اسبق استقلال و ماشین‌سازی که اکنون به بیماری سخت پنفیگوس مبتلا شده و احتمال قطع شدن پاهای وی وجود دارد، در تماسی با روسای فدراسیون‌های فوتبال و پزشکی-ورزشی، دستور داد هرچه سریعتر به وضع درمانی این بازیکن رسیدگی کنند و حمایت های لازم مالی و درمانی از وی صورت گیرد.

در همین راستا، رضا میرزاییان، خبرنگار باسابقه ورزشی یادداشتی را نوشته است که آن را می خوانید:

 آقای وزیر، ممنونیم

بهارت خوش که فکر دیگرانی 

رضا میرزاییان

با دستور موکد جناب سلطانی فر، وزیر محترم ورزش و جوانان به منظور یاری رسانی به سعید پاژخ فوتبالیست اهل جوادیه، بارقه امید در دل های خرد و کلان و پیر و جوان در این منطقه روشن شد.

پشتکار جدی برخی از اهالی محل به خصوص اهالی رسانه که در این منطقه جنوب شهر زندگی می کنند و تلاش بی وقفه دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، وزیر ورزش و جوانان دست به دست هم داد تا سلطانی فر طی دستورالعملی به روسای فدراسیون پزشکی و فوتبال از آنان بخواهد تا حمایت های مالی و درمانی سعید را سریعا انجام دهند.

بازیکن سابق امید استقلال و تیم بزرگسالان ماشین سازی مدتی است که به یک بیماری نادر و سخت "پوستی،استخوانی" مبتلا شده و از سویی دیگر هزینه های هنگفت درمانی خانواده او را سخت در منگنه قرار داده است.

عنایت ویژه و قابل تحسین امروز وزیر ورزش و جوانان به ایشان،  قوت قلب عمیق خانواده سعید شد که جا دارد به عنوان یک خبرنگار پرسابقه این منطقه از جناب سلطانی فر تشکر کنم و دستش را بگرمی بفشارم.

باتوجه به شرایط اورژانسی این ورزشکار، امید است که کمک رسانی به سعید با قوانین دست و پاگیر اداری توام نشود و حمایت های مالی و درمانی برای این فوتبالیست محجوب و جنوب شهری در اسرع وقت صورت پذیرد. 

برای سلامتی عاجل سعید عزیز دست به دعا برمی داریم و امیدواریم  پشتکار و جدیتی که این روزها در محله جوادیه، رسانه ها و وزارت ورزش دیده میشود اثر بخش باشد.     

"سحر دیدم درخت ارغوانی     

کشیده سر به بام خسته جانی

به گوش ارغوان، آهسته گفتم     

بهارت خوش که فکر دیگرانی"

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز