گرشاسبی برنامه ریزی جدیدی کرده و مشکلات بازیکنان را حل می کنند؛

حسینی: برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی باید هزینه زیادی شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۲۲:۳۲
کد خبر: ۶۵۲۱۸۹
حسینی: برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی باید هزینه زیادی شود
ملی پوش فوتبال ایران گفت:باید قوی ترین امکانات در اختیار تیم ملی قرار بگیرد چون گروه ما در جام جهانی بسیار سخت است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید جلال حسینی ملی پوش ایران در پایان مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: من فقط به عنوان یک بازیکن می گویم که باید قوی ترین امکانات در اختیار تیم ملی قرار بگیرد چون گروه ما در جام جهانی بسیار سخت است. برای موفقیت تیم ملی در این رویداد بزرگ باید هزینه زیادی بشود. امیدوارم که همه چیز طبق یک برنامه ریزی خوب پیش برود.

او ادامه داد: من هیچ صحبتی با تاج در مورد داوری نکردم. داوری بازی دیشب ما خوب نبود و با سوت هایش ما را تحت فشار گذاشت. البته ما هم موقعیت هایمان را گل نکردیم و این کار را برای ما دشوار کرد. ما با تمام وجودمان بازی کردیم و می خواستیم برنده بازی باشیم.

حسینی در مورد مشکلات مالی پرسپولیس هم اظهار کرد: از گرشاسبی تشکر می کنم. آقای گرشاسبی برنامه ریزی جدیدی برای باشگاه کرده اند و مشکلات بازیکنان را حل می کنند. امیدوارم در این روزهای سخت پرسپولیس، همه به یکدیگر برای حل مشکلات باشگاه کمک کنیم. نیم فصل دوم همیشه سخت تر است، همچنین ما لیگ قهرمانان آسیا را نیز در پیش داریم.

حسینی در پاسخ به این سوال که عزیز خادم اعتقاد داشت آراء تک تک شمرده نشده خاطرنشان کرد: من بازیکن هستم و راجع به این موضوع صحبت نمی‌کنم اما به عنوان کاپیتان پرسپولیس آنچه دیدم دقیق بود.

حسینی همچنین درباره خطر کسر امتیاز از پرسپولیس تصریح کرد: شما نگاه کنید هر روز یک داستان ایجاد می‌شود و تمرکز بچه‌ها به هم می‌ریزد، امیدوارم هواداران کنارمان باشند. هر امتیازی که از دست می‌دهیم ناراحت می‌شویم. الان هم باید برای بازی با فولاد آماده شویم،‌این تیم مدعی است و در اهواز کار سختی داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز