باز هم باید تیم را تقویت کنیم؛

قلعه‌نویی: تیم ما خوب بود ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم

۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۵۲۷۱۹
قلعه‌نویی: تیم ما خوب بود ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم
سر مربی تیم ذوب آهن گفت: امیدوارم رفته رفته به شرایط بهتری برسیم و بتوانیم بهتر کار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل مشکی‌پوشان، گفت: در بازی امروز نمی‌توانیم خیلی مسائل فنی را بیان کنیم، ما 5، 6 موقعیت مسلم داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. دروازه‌بان ما حتی روی زمین هم نیفتاد. بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما متأسفانه در نیمه دوم بازیکنان حریف دائم روی زمین می‌افتادند.

وی افزود:امیدوارم رفته رفته به شرایط بهتری برسیم و بتوانیم بهتر کار کنیم. زمان مفید فوتبال در اروپا 60 دقیقه و در آسیا 45 دقیقه است اما امروز این زمان بسیار کمتر بود چرا که حریف دائم روی زمین می‌افتاد.
 
قلعه نویی در مورد شعار هواداران علیه او گفت: دستشان درد نکند.
 
سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه اسماعیل شریفات و کی‌روش عملکرد خوبی دارند، تصریح کرد: آنها خوب بودند، بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی که تازه به تیم اضافه شدند هم خوب کار کردند. آنها وظیفه خود را به خوبی انجام دادند. ما فوتبال خوبی بازی کردیم اما باز هم باید تیم را تقویت کنیم. به یکی، دو بازیکن دیگر نیاز داریم، در کل تیم ما خوب بود ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.
 
قلعه‌نویی در مورد قاسم حدادی‌فر تصریح کرد: او تازه از بند مصدومیت رها شده و در بازی امروز کیفیت خیلی خوبی نداشت اما روز به روز آماده‌تر خواهد شد.

نظر شما