کیمیا علیزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دوران ریاست پولادگر درخشان بوده است/ نامه کتبی پزشک، جواز حضورم در مسابقات خواهد بود/ می‌توانیم در المپیک ۲۰۲۰ طلایی شویم

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۳۲۷۲
دوران ریاست پولادگر درخشان بوده است/ نامه کتبی پزشک، جواز حضورم در مسابقات خواهد بود/ می‌توانیم در المپیک ۲۰۲۰ طلایی شویم
تکواندوکا المپیکی کشورمان گفت: با این شرایطی که فدراسیون برای ورزشکاران به خصوص بانوان فراهم کرده ما در المپیک 2020 نیز شاهد مدال‌آوری ورزشکاران خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کیمیا علیزاده، بانوی المپیکی تیم ملی تکواندو ایران، بعد از حضور در مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو در خصوص انتخاب دوباره سیدمحمد پولادگر به عنوان رییس فدراسیون و همچنین وضعیت تمرینی خودش صحبت کرد.

علیزاده در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون اظهار داشت: در وهله اول تبریک می‌گویم به آقای پولادگر که باز هم انتخاب شدند. من دوازده سال است به صورت حرفه‌ای در تکواندو مشغول به فعالیت هستم و در این سال‌ها آقای پولادگر ریاست فدراسیون را بر عهده داشتند و باید بگویم بیشترین پیشرفت و کسب موفقیت در زمان حضور ایشان برای تکواندوی کشور اتفاق افتاده است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم باز هم با حضور ایشان پیشرفت‌های ما ادامه‌دار باشد و فدراسیون تکواندو همچون گذشته جزو بهترین فدراسیون‌ها باشد و بتوانیم در این چهار سال پیش‌رو با همدلی و همکاری همه اعضای خانواده تکواندو کمک کنیم که به جاهایی که می‌خواهیم برسیم.

بانوی تکواندوکا ایران درخصوص آینده بانوان در این رشته خاطرنشان ساخت: وقتی یک بازیکن به موفقیت می‌رسد قطعا یکسری عوامل زمینه‌ساز این موفقیت بوده و نمی‌توان گفت تنها خودش باعث کسب این افتخارات شده است. کسان دیگری نیز در این موفقیت‌ها سهیم هستند و زحمت می‌کشند. در المپیک ریو نیز که من توانستم برای کشورم افتخارآفرینی کنم خیلی‌ها زحمت کشیدند تا من برای اولین بار مدال بانوان را کسب کنم. فدراسیون، مربی و خانواده کسانی بودند که در این مسیر من را همراهی کردند.

وی افزود: خیلی مهم است که فدراسیون همیشه در کنار ورزشکار باشد و در این مدت که من ورزش حرفه‌ای را انجام می‌دهم فدراسیون همواره من را حمایت کرده است. قطعا با این شرایطی که فدراسیون برای ورزشکاران به خصوص بانوان فراهم کرده ما در المپیک 2020 نیز شاهد مدال‌آوری ورزشکاران خواهیم بود و امیدوار هستیم این مدال‌ها خوشرنگ‌تر باشد.

علیزاده در پایان درباره شرایط آمادگی خود و اینکه چه زمانی به مسابقات باز خواهد گشت؟ اظهار داشت: مدتی است که تمرینات سبک خود را شروع کرده‌ام و تلاش می‌کنم برای مسابقات قهرمانی آسیا که خردادماه برگزار می‌شود حضور داشته باشم. البته حضور من در مسابقات به شرط اجازه پزشکان است و اگر شرایط فراهم شود باز هم به میدان خواهم آمد. با نامه کتبی پزشک می‌توانم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته باشم و لازمه آن این است که دوره درمانی‌ام به اتمام برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز