با توجه به شناخت از حریف با این ترکیب به میدان رفتیم؛

پورموسوی: پرسپولیس یکی از تیم‌های بزرگ ‌آسیا است/ گل آنها خطا بود

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۳:۱۶
کد خبر: ۶۵۳۷۷۷
پورموسوی: پرسپولیس یکی از تیم‌های بزرگ ‌آسیا است/ گل آنها خطا بود
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تلاش کردیم که ۳ امتیار را بگیریم ولی با این حال هواداران ۵۰ درصد راضی به خانه برگشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس پورموسوی پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: امروز نشان دادیم شایستگی زیادی داریم و در طول ۹۰ دقیقه فرصت‌های زیادی داشتیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم. گل پرسپولیس خطا بود اما تصمیم داور را می پذیریم. نیمه دوم حملات بیشتری حمله کردیم. پرسپولیس یکی از تیم‌های بزرگ ‌آسیااست و این مساوی چیزی از ارزش ها کم نمی‌کند. در بازی های بعدی جبران می‌کنیم. هواداران هم تا لحظات پایانی تتیم را تشویق کردندو به بازیکنان انرژی دادند. در نیمه دوم می‌توانستیم به گل برسیم ولی بازیکنان کمی شتاب زده بودند. خط دفاع خوب پرسپولیس هم تاثیرگذار بود. تلاش کردیم که ۳ امتیار را بگیریم ولی با این حال هواداران ۵۰ درصد راضی به خانه برگشتند.

وی درمورد تعویض ایمان مبعلی، گفت: ایمان بازیکن بزرگی است اما ما می‌خواستیم تغییر تاکتیک دهیم و فشار بیشتری روی دروازه حریف بیاوریم. نمی‌خواستیم که در این بازی بازنده باشیم و مبعلی هم تا زمانی که در میدان بود تمام تلاشش را انجام می‌داد چون می‌خواستیم به گل برسیم او را تعویض کردیم و مهاجم آوردیم با توجه به شناخت از حریف با این ترکیب به میدان رفتیم من سعی می‌کنم تعویض‌هایم در قسمت جلویی زمین باشد و فوتبال هجومی می‌خواهیم.

سرمربی فولاد با اشاره به اینکه دو بازیکن خارجی در فهرست تیمشان وجود دارد، گفت: نیاز به هافبک و مدافع داریم متأسفانه عبدالله کرمی مصدوم شد و هر چه هافبک زیاد داشته باشیم خوب است. در این خصوص مشکلی نداریم اما می‌خواهیم تیممان را تقویت کنیم. یک بازیکن رومانیایی آوردیم و در حال تست دادن است. هیأت مدیره جدید تأکید دارد که اگر بازیکن خارجی می‌آید باید هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ مالی برای تیم به صرفه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز