در پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع)

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۵۳۸۲۵
پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع)
وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن میلاد مبارک حضرت عیسی ابن مریم را به هموطنان و ورزشکاران و جوانان افتخارآفرین مسیحی تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، 

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام تبریک دکتر سلطانی فر به مناسبت سالروز میلاد مبارک حضرت عیسی بن مریم به شرح زیر است؛

به نام خدا

ای مریم خداوند تو را به کلمه‌ای از جانب خودش بشارت می دهدکه نامش مسیح، عیسی بن مریم است در حالی که در دنیا آبرومند واز مقربان الهی است. « آیه ٤٥ سوره آل عمران»

میلاد پیامبر بزرگ الهی وپیام آور صلح ودوستی حضرت عیسی مسیح (ع) را به تمام یکتاپرستان خصوصاً هموطنان عزیز مسیحی تهنیت گفته و با مغتنم شمردن این فرصت عید ولادت این پیامبر را به جامعه ورزشی و جوانان افتخارآفرین مسیحی تبریک می گویم.

بدون‌شک ایران اسلامی به عنوان الگوی همزیستی و احترام به تمامی اصحاب ادیان  از بسیاری از ناملایماتی که به نام دین به بشر می شود،جلوگیری کرده است.

وزارت ورزش و جوانان هم بر خود می بالد که ورزشکاران مسیحی و ارامنه ایرانی در کنار جوانان ایران اسلامی در عرصه های مختلف پرچم برادری و برابری را به اهتزاز درآورده و برای عزت و اقتدار کشور توانمندی خود را به منصه ظهور رسانده اند.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت میلاد پیامبر صلح و رحمت حضرت مسیح که سلام خداوند براو بادبه شما ورزشکاران و جوانان عزیز و افتخار آفرین و هموطنان گرامی،آرزو میکنم به برکت این روز جهانی همراه با آرامش، صلح، عاری از خشم ،خشونت وجنگ را شاهد باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز