با حضور رسول خادم در تیم ملی موافق هستم؛

بنی تمیم: مسابقات جام تختی اواخر دی برگزار خواهد شد

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۶:۵۶
کد خبر: ۶۵۴۱۶۶
بنی تمیم: مسابقات جام تختی اواخر دی برگزار خواهد شد
نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: مسابقات جام تختی اواخر همین ماه برگزار خواهد شد و طبق برنامه از پیش تعیین شده این مسابقات در بخش کشتی آزاد در تبریز و در فرنگی در ماهشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید بنی تمیم گفت: انتخابات فدراسیون کشتی برگزار شد و بدیهی است که در 10 روز آینده شاهد معرفی اعضای هیئت رئیسه و بعد از آن تشکیل شورای فنی آزاد برای معرفی کادر فنی تیم ملی باشیم.با توجه به اینکه اعضای شورای فنی همگی افرادی با تجربه هستند. بطور حتم در این باره بهترین تصمیم گرفته خواهد شد و اعضای شورای فنی بهترین گزینه ممکن را برای هدایت تیم ملی انتخاب خواهند کرد.

بنی تمیم درباره احتمال مربیگری خادم در تیم ملی کشتی آزاد گفت: واقعیت این است که رسول خادم توانائیهای بسزایی دارد و نمی توان از این توانائیها چشم پوشی کرد. شخصا با حضور او در تیم ملی کشتی آزاد موافقم و حضورش در نیمکت تیم ملی را بسیار موثر می دانم.

نایب رئیس فدراسیون کشتی درباره برگزاری مسابقات جام تختی افزود: مسابقات جام تختی اواخر همین ماه برگزار خواهد شد و طبق برنامه از پیش تعیین شده این مسابقات در بخش کشتی آزاد در تبریز و در فرنگی در ماهشهر برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: تفاهم نامه همکاری در هر دو شهر امضا شده و مشکل خاصی برای میزبانی این مسابقات نیست. فردا ملاقاتی با مدیرکل ورزش و جوانان تبریز برای میزبانی این مسابقات خواهم داشت. در چند روز آینده با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم برای میزبانی کشتی فرنگی در ماهشهر و هماهنگ کردن شرایط میزبانی ملاقات می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز