مجتبی جوهری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر توانست از ورزش به عنوان ابزاری دیپلماتیک برای توسعه روابط بین‌الملل استفاده کند/ انتخابات فدراسیون‌ها در سلامت کامل برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۴۳۱۳
سلطانی‌فر توانست از ورزش به عنوان ابزاری دیپلماتیک برای توسعه روابط بین‌الملل استفاده کند/ انتخابات فدراسیون‌ها در سلامت کامل برگزار می‌شود
رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: در دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه‌ای که شخص دکتر روحانی داشت در چهار سال گذشته درخصوص ارتباط با کشورهای دیگر و تعامل با آنها توانستیم به دستاوردهای بسیار خوبی برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجتبی جوهری، رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی، درخصوص عملکرد وزارت ورزش و جوانان در حوزه دیپلماسی و ارتباط با کشورهای دیگر صحبت کرد.

جوهری در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به ارتباط موثر وزارت ورزش و جوانان با جامعه جهانی اظهار داشت: یکی از ابزارهای پیشرفت در هر جامعه‌ای دیپلماسی قوی و ارتباط با دیگر کشورها است که جامعه ورزش نیز از این قاعده مستثنی نیست. در کشور ما ایران اگرچه در حوزه ورزش در گذشته زیاد به این مسئله اهمیت چندانی داده نمی‌شد ولی در دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه‌ای که شخص دکتر روحانی داشت در چهار سال گذشته درخصوص ارتباط با کشورهای دیگر و تعامل با آنها توانستیم به دستاوردهای بسیار خوبی برسیم.

وی در ادامه افزود: انتخاب شخصی مانند دکتر سلطانی‌فر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، که یکی از حوزه‌های مهم کشور است، باعث شد در حوزه ورزش شاهد تحولات بسیار عظیمی باشیم و با خیلی از کشورها که در رشته‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارند تعامل مثبتی برقرار کنیم. کشورهایی که شاید تا سال‌های قبل هیچ ارتباطی در حوزه ورزش با ما نداشتند با دیپلماسی قوی که اندیشیده شد به ایران آمدند و توانستیم در خصوص تبادل دانش ورزشی گام‌های روبه جلویی را برداریم. دکتر سلطانی‌فر به خوبی توانست از ورزش به‌عنوان ابزاری دیپلماتیک برای توسعه روابط بین‌الملل استفاده کند.

رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی گفت: حالا با بستری که برای ورزش کشور فراهم شده و وزارت ورزش و جوانان اقدامات موثر و مثبتی درخصوص روابط بین‌الملل انجام داده، دولت محترم به عنوان مجری کشور و مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان قانونگذار باید با حمایت بیشتر از وزارت ورزش پشتیبان و حامی ورزش کشور باشند. هرچند که در بودجه جدید اعتبارات خوبی به ورزش کشور تخصیص داده شده که باعث خوشحالی است.

جوهری در پایان درخصوص برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار خوب در این مدت در حوزه ورزش کشور برگزاری قانونمند مجامع انتخاباتی چند فدراسیون بود و باعث خوشحالی است که در سلامت کامل انتخابات‌ها برگزار شد و قطعا کسی که انتخاب شده باید مورد قبول همه خانواده آن رشته باشد تا حاشیه‌ای درست نشود و رشته‌های ورزشی ما در آرامش به دنبال کسب موفقیت باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز