اجازه ندهیم افراد غیرمجاز در این موضوع ورود کنند؛

تاج: مجوز حرفه‌ای را جدی بگیرید/ باشگاه‌های فوتسال، راه فوتبال را نروند!

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۵:۰۱
کد خبر: ۶۵۵۱۶۲
تاج:  مجوز حرفه‌ای را جدی بگیرید/ باشگاه‌های فوتسال، راه فوتبال را نروند!
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باشگاهها باید جهت اخذ مجوز، مدارک کامل را به سازمان لیگ ارائه کنند

به گزارش گروه ورزشی برنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون پس از نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: این نشست، صبح امروز با دستور جلسه صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاههای فوتسال تشکیل شد. در این خصوص بحث و تبادل نظر و تصمیم گرفته شد همه باشگاهها تا سال 2019  فرصت دارند تا صدور مجوز حرفه ای خود را دریافت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: باشگاهها باید در سازمان لیگ فوتسال مجوز حرفه‌ای را جدی بگیرند و اجازه ندهند مانند فوتبال با انبوهی از مشکلات روبرو شوند. همچنین درخواست دارم که موضوع آکادمی در سطح باشگاههای فوتسال جدی گرفته شود. مدارس فوتسال در کشور شناسایی و توسعه پیدا کنند و اجازه ندهیم افراد غیرمجاز در این موضوع ورود کنند. در فوتسال باید دنبال درآمدهای بومی باشیم و معتقدم قیاس فوتبال و فوتسال کار درستی نیست و باید با برنامه ریزی مناسب دنبال رویکردهای جدید باشیم.

تاج در ادامه درخصوص صدور مجوز حرفه‌ای گفت: صدور مجوز حرفه‌ای باشگاهها با سازمان لیگ است. برهمین اساس باشگاهها باید حداقل سطح استانداردها و معیارها را داشته باشند. نکته حائز اهمیت این است که باشگاهها باید جهت اخذ مجوز، مدارک کامل را به سازمان لیگ ارائه کنند که البته اصالت و صحت و سقم مدارک بر عهده خود باشگاهها است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: باشگاهها بعد از تحویل مدارک بلافاصله به دنبال اجرای تسویه حساب مالی باشند. سازمان لیگ باید توان نظارت و کارشناسی را در طول فصل برای باشگاهها داشته باشد و اگر موضوعی در فوتبال یا فوتسال مطرح شد، پیشنهاد مناسبی برای آن ارائه شود. باید مشکلات در فوتسال به حداقل برسد تا بتوانیم به سمت نقطه استاندارد فوتسال آسیا حرکت کنیم.

نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال صبح امروز با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، محمدرضا ساکت، علی تارقلی زاده، شاهین رحمانی، عباس ترابیان، کاظم سلیمانی، کریم منصوری، محمدرضا غفاری، حامد نجفی و سعید نجاریان در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز