از جبران شکست های دور رفت خوشحالم؛

اکبری: داوران در سطوح بالا هم اشتباه می‌کنند/ بانک سرمایه قدرتمند است

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۹:۰۷
کد خبر: ۶۵۵۴۰۲
اکبری: داوران در سطوح بالا هم اشتباه می‌کنند/ بانک سرمایه قدرتمند است
سرمربی تیم پیکان گفت: بانک سرمایه برای حضور در جام باشگاه‌های جهان بسته شده بود و بازی برابر آن‌ها کار سختی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیمان اکبری پس از کسب دهمین پیروزی متوالی تیم پیکان در لیگ برتر والیبال برابر شهرداری ورامین در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا به بازیکنان دو تیم و علی‌الخصوص محمد ترکاشوند به خاطر تغییر و تحولات بزرگی که در نوع بازی تیم شهرداری ورامین ایجاد کرده تبریک می‌گویم. آن‌ها در هفته گذشته بانک سرمایه را شکست داده بودند و برابر ما نیز بسیار باروحیه وارد زمین شدند. کیفیت دو تیم بالا بود و تا امتیازات پایانی تکلیف پیروز میدان معلوم نبود. برای شهرداری ورامین و محمد ترکاشوند در ادامه دیدارهای لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران افزود: تلاش‌مان را می‌کنیم که در هر دیدار بهتر از بازی قبل باشیم. پیروزی در برابر شهرداری ورامین آن هم پیش از بازی با بانک سرمایه، بسیار مهم بود. همچنین باید اذعان کنم که از جبران شکست‌های دور رفت برابر شهرداری تبریز و شهرداری ورامین بسیار خوشحالم.

او درباره نظرش درباره قضاوت داوران که چند صحنه واکنش بازیکنان حریف را به دنبال داشت اظهار کرد: داور ۵ ست سوت زده و در طول این ۵ ست احتمال دارد در چند مورد دچار اشتباه شود. بازیکنانم در ست چهارم بالای ۱۰ اشتباه داشتند. بروز اشتباه در بازی از سوی بازیکنان و داوران طبیعی است. به نظرم بهتر است از ویدئوچک استفاده شود چرا که داوران در سطوح بالا هم اشتباه می‌کنند و اگر ابزار لازم وجود داشته باشد این حواشی پیش نمی‌آید. در کل نباید داوری را به خاطر یک یا دو اشتباه زیر سوال برد.

پیمان اکبری در پایان در مورد دیدار مهم هفته آینده برابر بانک سرمایه گفت: این تیم بسیار قدرتمند است و اکثر بازیکنان تیم ملی را در اختیار دارد و همان طور که سرمربی این تیم اشاره کرده، بانک سرمایه برای حضور در جام باشگاه‌های جهان بسته شده بود و بازی برابر آن‌ها کار سختی است اما به هیچ عنوان از پیش تسلیم نیستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز