با ضیایی دوستی ۳۰ ساله دارم؛

داورزنی: در والیبال گلخانه‌ای عمل نکردیم/ از حمایت‌های سلطانی‌فر تشکر می‌کنم

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۶:۱۵
کد خبر: ۶۵۵۵۳۷
داورزنی: در والیبال گلخانه‌ای عمل نکردیم/ از حمایت‌های سلطانی‌فر تشکر می‌کنم
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: والیبال در کل کشور فراگیر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی پس از پایان دوران ریاست بر فدراسیون والیبال در مجمع انتخاباتی با تشکر از تمام اهالی والیبال و مسوولان گفت: به هیچ عنوان در والیبال گلخانه‌ای عمل نکردیم. من عملا کارم را با تمام توانم انجام دادم و خوشبختانه به تمامی اهدافی که در نظر داشتیم‌ به لطف همکارانم رسیدیم. از همه دوستان و هم‌فکران که در طول این ۱۱ سال به ما در رشد والیبال کمک کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: این افتخارات بدون زحمات همه اهالی والیبال در سطح کشور میسر نمی‌شد. افتخارات اخیر در سطوح پایه در رقابت‌های جهانی و در رده بزرگسالان از طریق ظرفیت‌هایی است که در استان‌ها توسط مربیان دلسوز کشف شده که به دور از دوربین‌ها و تبلیغات زحمت استعدادیابی‌ها را کشیدند. برخی نقوص هم در لیگ و باشگاه‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی بود. این انتقاد را قبول ندارم که در والیبال گلخانه‌ای عمل کرده‌ایم ما از بین هزاران نفر بازیکنان را انتخاب می‌کردیم و هم‌اکنون والیبال در کل کشور فراگیر است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: به آقای ضیایی به خاطر تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال تبریک می‌گویم. ضیایی را ۳۰ سال است می‌شناسم و مطمئنا با همکاری و مساعدت هیات‌ها می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های بیش‌تری باشیم.  من در هیات رییسه فدراسیون جهانی والیبال هستم و در کنار والیبال خواهم بود. از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک در طول این سال‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم والیبال احساس شادی و شعف را همواره در دل مردم ایجاد کند.

نظر شما