دیدار وزرای ورزش و جوانان ایران و عراق در تهران؛

سلطانی‌فر: می‌توانیم همکاری‌های خوبی با عراق داشته باشیم/ عبطان: نقاط مشترک زیادی با ایران داریم

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۳۱:۰۲
کد خبر: ۶۵۵۶۸۳
سلطانی‌فر: می‌توانیم همکاری‌های خوبی با عراق داشته باشیم/ عبطان: نقاط مشترک زیادی با ایران داریم
وزرای ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران و عراق در تهران با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وزرای ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران و عراق، امشب در تهران با یکدیگر دیدار کردند.

دکتر مسعود سلطانی فر در این باره گفت: وزیر ورزش عراق آقای عبطان بازدیدی از چند مجموعه ورزشی داشتند و مذاکره خوبی درخصوص تبادلات دستاوردهای ورزشی باهم داشتیم و امیدواریم که بتوانیم همکاری های خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: یادداشت تفاهمی بین دو کشور از چند سال پیش به امضا رسیده است که می خواهیم این تفاهم نامه اجرایی شود. عراق بعد از گذشت سال های سخت که با تروریسم داشت الان به یک ثبات رسیده و فکر می کنیم درخصوص تبادلات و ارتباط ورزشی می توانیم باهم همکاری داشته باشیم.

دکتر سلطانی فر تصریح کرد: در مذاکراتی که امروز در خدمت وزیر ورزش عراق بودیم قرار شد در روزهای آینده هیاتی در غالب یک هیات از فدراسیون های ایران به این کشور سفر کنند و بتوانیم تجارب خود را در ورزش در اختیار این کشور دوست و همسایه قرار بدهیم. از مربیان خود می توانیم استفاده کنیم و دانش خود را در اختیار آنها قرار بدهیم.

همچنین عبطان وزیر ورزش عراق گفت: تشکر می کنم از آقای سلطانی فر که این جلسه و دیدارها را تدارک دیدند. ما یک تفاهم نامه از قبل با کشور ایران امضا کرده بودیم. نقاط مشترک زیادی بین دو کشور وجود دارد. زیرساخت های خوبی در کشور عراق وجود دارد وکارهای گسترده ای برای پیشرفت ورزش در عراق انجام داده ایم.

وی افرود: مردم عراق درباره جوانان حساسیت دارند و به ورزش علاقه زیادی دارند و امیدواریم که با کمک ایران گام های خوبی دراین باره برداریم. در صحبت هایی که با وزیر ایران انجام شد با نقطه نظرات خوبی اشاره شد و می توانیم با همکاری به جاهای خوبی دست پیدا کنیم. خوشحال می شویم میزبان هیات ایرانی متشکل از مسئولان و روسای فدراسیون ها و ورزشکاران ایران باشیم.

عبطان گفت: همچنین تبریک می گویم به ایران به خاطر صعود به جام جهانی و امیدوارم بازی های خوبی در جام جهانی از تیم ملی ایران شاهد باشیم و عراق می تواند میزبان بازی های مختلف تیم های ایرانی هم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز