برای شرکت در رقابت‌های جهانی؛

دو پارا سوارکار انتخاب می شوند

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۵۶۰۲۸
دو پارا سوارکار انتخاب می شوند
رئیس کمیته پارا سوارکاری گفت: در اردوهای تیم ملی از بین سوارکاران «سطح ۱» یک نفر و از بین سوارکاران «سطح ۲» یک نفر برای حضور در مسابقات انتخابی جهانی پارا درساژ انتخاب و در اردوی تیم ملی قرار می گیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غزاله منتظم  به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: آذرماه روزهای شلوغی را پشت سرگذاشتیم. خانم فلورانس، مسئول کلاسبندی پارا سوارکاران که فرانسوی است، از طرف فدراسیون جهانی به ایران اعزام شد و طی شش روز، ۱۹ پارا سوارکار رده سنی بالای ١٦ سال را کلاسبندی کرد. اردوی آموزشی پارا درساژ نیز با حضور «پاتریشیا ندو»، سرمربی فرانسوی اعزامی از فدراسیون جهانی سوارکاری با حضور ١٩ پارا سوارکار و ١٠ مربی در باشگاه سوارکاری استان البرز برگزار شد.

رئیس انجمن پارا سوارکاری اظهار داشت: طی این اردو ضمن آموزش به پارا سوارکاران مقرر شد در اردوهای بعدی از بین پارا سوارکاران  «سطح ۱» یک نفر و از بین پارا سوارکاران«سطح ۲» نیز یک نفر برای حضور در مسابقات انتخابی جهانی پارادرساژ انتخاب و در اردوی تیم ملی قرار گیرند. این افراد درصورت کسب امتیاز لازم امکان حضور در بازی های پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو را پیدا خواهند کرد.

منتظم درباره دلیل انتخاب پارا سوارکاران در دو سطح گفت: علت انتخاب سطوح ١ و ٢ برای تیم ایران، ساده بودن مسیر در این دو سطح است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز