لیگ برتر والیبال؛

جدال مدعیان در تهران

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۱:۴۵
کد خبر: ۶۵۶۰۵۰
جدال مدعیان در تهران
هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال در حالی روز یکشنبه دهم دی‌ماه با شش دیدار پیگیری می شود که پیکان برای ماندن در رتبه دوم جدول باید صدرنشین را شکست دهد، زیرا شهرداری تبریز در دیدار با هاوش گنبد در کمین کسب مجدد جایگاه دوم جدول است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته سوم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» روز یکشنبه دهم دیماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، ورامین، اردکان، ارومیه و گنبد پیگیری می شود.

در حساس ترین مسابقه این هفته تیم های پیکان تهران و بانک سرمایه در خانه والیبال به مصاف یکدیگر می روند که این مسابقه فینالی زودرس برای این رقابت ها محسوب می شود. بانک سرمایه با 12 برد و 36 امتیاز در صدر جدول است و حتی اگر مقابل پیکان که از آمادگی خوبی نسبت به دیدار دور رفت دو تیم برخوردار است، مغلوب شود، صدر جدول را از دست نمی دهد.

اما شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران اگر مغلوب بانکی ها شوند و شهرداری تبریز موفق به شکست هاوش گنبد شود، رتبه دوم جدول را بعد از چهار روز اقامت از دست خواهند داد. پیکانی ها روز چهارشنبه با شکست شهرداری ورامین به رتبه دوم صعود کرده بودند.

دیدار رفت دو تیم که 26 مهرماه برگزار شد، سه بر یک به سود بانک سرمایه شد و بازیکنان پیکان انگیزه زیادی برای جبران این نتیجه با توجه به وضعیت روحی و روانی تیم بانک سرمایه که عملکرد خوبی در باشگاه های جهان نداشت، دارند.

تیم هاوش گنبد که با چهار برد و 11 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد، این هفته میزبان شهرداری تبریز است. شهرداری تبریز با 10 برد و 25 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و هنوز در دور برگشت برد نداشته است و در این مسابقه به دنبال یازدهمین پیروزی خود در این رقابت ها خواهد بود.

دیدار دور رفت دو تیم نیز سه بر یک در تبریز به پایان رسید و تبریزی ها امیدوارند با شکست هاوش و ناکامی احتمالی پیکان برابر بانک سرمایه دوباره به رتبه دوم جدول بازگردند.

نارنجی پوشان سایپا که با 9 برد و 27 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند، در هفته چهاردهم لیگ برتر میهمان شهرداری ورامین هستند. دیداری حساس در سالن شهید گل عباسی که ورامین ها بار دیگر به مصاف یک باشگاه خودرو ساز می روند.

شهرداری ورامین هفته قبل در دیدار با پیکان به رغم ارائه نمایشی مناسب سه بر دو مغلوب شد، اما این هفته در بازی خانگی به دنبال هفتمین برد خود است تا وضعیت خود را در جدول مسابقات بهبود بخشد.

در هفتاد و نهمین دیدار لیگ برتر امسال، تیم شمس در سالن فدراسیون به مصاف کاله مازندران می رود. شمسی ها در هفته قبل و در همین سالن شهرداری ارومیه را در دیداری سنگین شکست دادند و امیدوارند این هفته نیز مقابل کاله سه امتیاز شیرین دیگر کسب کنند. البته کاله مازندران از بازیکنان جوان و انگیزه برای نمایش توانایی های خود برخوردار است و شکست این تیم کار آسانی برای شاگردان محمد وکیلی نخواهد بود.

دیدار رفت دو تیم در آمل سه بر صفر به سود کاله شد و نوجوانان شمس در انگیزه جبران این نتیجه در هفته سوم دور برگشت مرحله مقدماتی هستند. کاله با هفت برد و 23 امتیاز در رتبه پنجم و شمس با پنج برد و 11 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند.

تیم های شهرداری ارومیه و ساری 21 در هفته چهاردهم لیگ برتر در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم هفته پیش بازی سنگینی انجام دادند و سه بر دو مغلوب حریفان خود شدند.

نمایندگان ارومیه و ساری با چهار برد، 15 و 11 امتیاز در رتبه های نهم و دهم جدول قرار دارند و فاتح این مسابقه حتما رتبه بالاتر را از آن خود خواهد کرد.

سالن آیت الله خاتمی اردکان میزبان آخرین مسابقه هفته سوم دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال است و خاتم اردکان از رعد پدافند کاشان پذیرایی خواهد کرد. پدافند با حضور فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی عملکرد بهتری نسبت به دور رفت دارد، اما این تیم فرصت زیادی ندارد و اگر بخواهد خود را به عنوان یکی از تیم های مرحله پلی آف معرفی کند، باید در میادین پیش رو فاتح باشد.

خاتم اردکان هم اکنون با 6 برد و 17 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد و رعد پدافند با یک برد و سه امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر والیبال است. خاتمی ها در دور رفت و در کاشان سه بر یک حریف خود را شکست دادند.

برنامه کامل هفته چهاردهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 16
شمس – کاله مازندران

تهران، خانه والیبال، ساغعت 16
پیکان تهران – بانک سرمایه

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17 و 30 دقیقه
شهرداری ورامین – سایپا تهران

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 17
خاتم اردکان – رعد پدافند کاشان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17
شهرداری ارومیه – ساری 21

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه
هاوش گنبد – شهرداری تبریز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز