فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد؛

حامد حدادی یکی از ۵ سنتر برتر آسیا در سال ۲۰۱۷

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۳:۵۳
کد خبر: ۶۵۶۳۲۸
فهرست 5 سنتر برتر آسیا در سال 2017 منتشر شد و حامد حدادی کاپیتان تیم ملی ایران در دو فهرست برترین بازیکنان آسیا و 5 سنتر برتر امسال قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون جهانی بسکتبال فیبا فهرست 5 سنتر برتر آسیا در سال 2017 به این شرح منتشر کرد: کوئنسی دیویس (چین تایپه)، حامد حدادی (ایران) وانگ ژلین (چین)، آندری بلچ (فیلیپین)، الکس پلجر (نیوزیلند)

پنج بازیکن تیم دوم آسیا هم به این شرح هستند: اوه سه کئون (کره جنوبی)، ابودورکسیتی (چین)، آنتولی کولسنیکف (قزاقستان)، میچ گریک (استرالیا)، شیا ایلی (نیوزیلند)

سایت فیبا درباره انتخاب حدادی نوشته است: بازیکن 218 سانتیمتری سابق NBA، بازی بی نقصی را در مسابقات کاپ آسیا برای ایران به نمایش گذاشت، جایی که تقریبا یک پوینت سنتر (سنتر هایی با توانایی پاس و بازی در بیرون) و در عین حال گلزن در داخل منطقه رنگی و محافظ حلقه بود. حدادی حریفان ایران را در آن تورنمنت به شکل های مختلف آزار داد و یکی از دلایل نایب قهرمانی ایران بود. هر چند جای تاسف داشت که مسابقات انتخابی جام جهانی را در ماه نوامبر از دست داد.

پیش از این تیم دفاعی سال 2017 هم با حضور حامد حدادی و ارسلان کاظمی از ایران معرفی شده بود. علاوه بر دو بازیکن ایران، آندری بلچ از فیلیپین، میچ گریک از استرالیا و دماریو میفیلد از عراق به عنوان بازیکنان دفاعی سال 2017 انتخاب شده بودند.

نظر شما