به نقل از یورو اسپورت؛

وداع زودهنگام اندی ماری از مسابقات

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۱:۲۳
کد خبر: ۶۵۷۵۵۸
وداع زودهنگام اندی ماری از مسابقات
مسئولان برگزاری مسابقات بین‌المللی بریزبن اعلام کردند که اندی ماری، تنیسور مطرح جهان به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه لگن از این مسابقات کناره‌گیری کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ به نقل از یورو اسپورت، مسئولان برگزاری مسابقات بین‌المللی بریزبن اعلام کردند که اندی ماری، تنیسور مطرح جهان به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه لگن از این مسابقات کناره‌گیری کرده است.

مشکل ناحیه لگن اندی ماری باعث شد که او فصل ۲۰۱۷ را به سختی سپری کند. او شش ماه است که در هیچ مسابقاتی شرکت نکرده است.

اندی ماری گفت‌: بسیار ناراحت هستم. قصد داشتم سال ۲۰۱۸ را با قدرت آغاز کنم اما تیم پزشکی‌ام و خودم فکر می‌کنیم که زمانش نرسیده است. من هنوز برای این که در سطح بالا مسابقه دهم به زمان نیاز دارم. من همیشه از مسابقه دادن در استرالیا و در مقابل تماشاگرانی که آن‌جا هستند لذت برده‌ام. امیدوارم که خیلی زود بتوانم به مسابقات بازگردم.

هنوز گزارش‌ها حاکی از آن است که ماری در مسابقات اپن استرالیا حضور خواهد داشت. اندی ماری از زمانی که به بریزبن رسیده بود، اعلام کرده بود که در مورد لگنش نگران است اما می‌خواهد از تنیس لذت ببرد.

او دیروز (دوشنبه) نیز اعلام کرد که برایش مهم نیست در رنکینگ جهان در رتبه‌های پایین‌تر قرار بگیرد و ریکاوری برایش مهم‌تر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز