دبیر شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان خبر داد؛

برگزاری نخستین کنفرانس ملی حکمرانی و سیاستگذاری عمومی در محور ورزش

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۷:۱۳
کد خبر: ۶۵۸۰۵۲
برگزاری نخستین کنفرانس ملی حکمرانی و سیاستگذاری عمومی در محور ورزش
دبیر شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری نخستین کنفرانس ملی حکمرانی و سیاستگذاری عمومی در محور ورزش خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رضا شجیع با اعلام این خبر گفت: محورهای کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی در دو حوزه سیاستگذاری در عمل و تئوری و ساختارهای سیاستگذاری با محوریت تنظیم الگوی حکمرانی ملی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: ورزش یکی از محورهای این کنفرانس در حوزه سیاستگذاری در عمل است که مباحثی همچون مفهوم حکمرانی در ورزش، حکمرانی در ورزش؛ زیرساخت ها و اصلاحات، ابعاد قانونی و تنظیم گری در ورزش، حکمرانی مطلوب جهت توسعه ورزش های همگانی، وضعیت ذی نفعان در حکمرانی مطلوب ورزش، اجرایی نمودن استانداردهای حکمرانی مطلوب در ساختار ورزش، چالش های اجرای استانداردهای حکمرانی مطلوب در ورزش دانش آموزی، نقش حکمرانی مطلوب در جذب سرمایه گذالری خارجی در ورزش، تحلیل وظایف و اختیارات فدراسیون های ورزشی از منظر حکمرانی خوب، تطبیق اساسنامه فدارسیون های ورزشی با شاخص های حکمرانی خوب، آشنایی با شاخص های حکمرانی مطلوب در ورزش و نقش حکمرانی مطلوب در توسعه ورزش را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

دبیر کمیته ورزش این کنفرانس ملی اظهار داشت: هدف این کمیته ارتقای سطح دانش و اطلاعات در زمینه سیاستگذاری توسعه ورزش کشور در بخش های مختلفی از جمله، آموزش، فرهنگی، بانوان، قهرمانی و حرفه ای و توسعه منابع و زیر ساخت ها است.

شجیع گفت: نشست تخصصی کمیته ورزش کنفرانس ملی حکمرانی و سیاستگذاری عمومی صبح پنجشنبه 14 دی ماه در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما و با حضور صاحب نظران، مسئولین و کارشناسان حوزه ورزش برگزار می شود.

شایان ذکر است، ورزش، اشتغال و کارآفرینی، انرژی، آب و کشاورزی، آموزش عالی، آموزش و پرورش، توسعه منطقه ای پایدار، جمعیت و مهاجرت، رسانه و فاوا، رفاه و تامین اجتماعی، بهداشت و سلامت، صنعت و بازرگانیف علم و فناوری، فرهنگ، محیط زیست، مبانی اسلامی سیاستگذاری، نظام پولی و بانکی، مدیریت و حکمرانی شهری در حوزه سیاستگذاری در عمل و نظام اداری، پارلمان و نهاد قانونگذاری، ساختارهای تنظیم گری و شفافیت در پاسخگویی در حوزه تئوری و ساختارهای سیاستگذاری محورهای این کنفرانس ملی را تشکیل می دهند. این کنفرانس روزهای 13 و 14 دی ماه در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز